AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #61 Del Skrevet 12. oktober 2010 Sier som andre har nevnt før meg her - be om et konkret tegn som lynnedslag, eller at lysekronen skal dette ned, eller en banan plutselig skal fly gjennom rommet.. Og hold oss oppdatert, er du snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #62 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg vet ikke om den filmen er kjedelig eller ikke, men den virker kjedelig. Virker ikke til å være film for meg, kun action som faller i smak hos meg. Ja, den virker interresant, men kjedelig, sorry. Jeg tror nok ikke filmen er mer aktuell for meg enn for andre. Bare fordi at jeg tror på Gud og pendel. Og spør etter tegn. Pendel kan det ta mange måneder mellom hver gang jeg prøver. Siden jeg tenker på han hele tiden, er det jo rart at jeg drømmer få ganger om han. Hvordan kan du si at Gud ikke finnes? Har du beviser for det? Du kan jo ikke vite det 100%. Hun har sagt de kan være venner, men ikke mer enn det, å at hun ikke er forelsket i han. Men sist han snakket om henne, så sa han at det var kanskje. Han vil bare ha henne sier han. Så virker som om han prøver å overtale henne. Det trenger jo ikke å bli feil av meg å fortelle han at jeg er forelsket i han vel? Tror at om han skal få øynene opp for noen andre, må noen fortelle han at de er interresert. Når jeg forteller han det, vet han jo at jeg er interresert, og han kan vurdere om vi skal prøve, hvis hun sier nei. Ja, jeg vil ha han. Om det skulle bli noe, og hun andre skulle ombestemme seg, så vet jeg jo ikke om han ville gått til henne eller hva. Men det komer jeg til å ta opp med han om det blir oss to. Er så synd om det ikke blir oss to, så mye som vi har til felles. Jeg krysser alt jeg kan for at det blir oss to, men som sagt blir det ikke oss to, vil jeg ha han som kamerat. Kan godt si reaksjonen hans her i tråden når jeg har sagt det, men vet ikke når det blir enda, bor ikke i nærheten av hverandre, og det blir ikke helt enda at jeg tar turen til hjemstedet hans. Sier i fra til han før jeg kommer og kommer til å spørre om vi kan møtes. Hun som han er forelsket i bor lengre unna han enn det jeg gjør. Men skulle han si at det har blitt han og henne før jeg sier at jeg er forelsket i han, sier jeg det selvfølgelig ikke. Konkrete tegn som lynnedslag i stuen, flyvende bananer, ber jeg ikke om. Jeg har bedd om noen tegn, jeg ba jo om et tegn om at jeg minst 3 av de 5 neste gangene jeg vasker klær så skal jeg ikke bli sint. Vasket en maskin med klær i dag, og gruet meg til å gjøre det, for forberedte meg på å bli sintere enn sint, men i dag gikk det som en drøm. Skjer det 2 av de 4 neste gangene også, er jeg overbevist om at Gud har noe med det å gjøre, for å vaske klær uten å bli sint har ikke skjedd meg på flere år. Jeg forbereder meg ofte om å bli sint, og blir det alltid uansett om jeg forbereder/bestemmer meg for å bli det eller ikke når jeg vasker klær. Jeg vil be om flere konkrete ting, jeg ba f.eks i går på nytt at jeg skal drømme om han minst en av de 4 neste nettene. I natt drømte jeg ikke om han. Hadde det vært opp til meg hadde jeg drømt om han hver eneste natt. hilsen Ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #63 Del Skrevet 12. oktober 2010 Men hvorfor i alle dager blir du så sint når du vasker klær?? Det klarer jeg virkelig ikke å forstå.. jeg vasker klær hver dag, og blir aldri sint. Jeg putter klærne inn i maskinen, fyller på vaskepulver og trykker på en knapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 13. oktober 2010 #64 Del Skrevet 13. oktober 2010 Synes du ja Skulle hjerne hatt dine kvalifiserte meninger om mitt smådiplomatiske innlegg "Religion og livssyn? Eller er det det?" her på KG. Jeg oppfattet det mest som et hjertesukk fra en person som ikke takler at folk er uenige med henne, og tenkte at "Vel, det visst vi jo forsåvidt allerede. Hva sier man egentlig til sånt?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #65 Del Skrevet 13. oktober 2010 Konkrete tegn som lynnedslag i stuen, flyvende bananer, ber jeg ikke om. Jeg har bedd om noen tegn, jeg ba jo om et tegn om at jeg minst 3 av de 5 neste gangene jeg vasker klær så skal jeg ikke bli sint. Vasket en maskin med klær i dag, og gruet meg til å gjøre det, for forberedte meg på å bli sintere enn sint, men i dag gikk det som en drøm. Skjer det 2 av de 4 neste gangene også, er jeg overbevist om at Gud har noe med det å gjøre, for å vaske klær uten å bli sint har ikke skjedd meg på flere år. Jeg forbereder meg ofte om å bli sint, og blir det alltid uansett om jeg forbereder/bestemmer meg for å bli det eller ikke når jeg vasker klær. hilsen Ts. Hvordan står det til med klesvasken i dag da? Ble du sint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #66 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har ikke vasket klær i dag, vet ikke når jeg skal vaske igjen, kanskje blir det i morgen, eller i helgen eller så blir det ikke før ute i neste uke. Jeg også putter klærne inn i vaskemaskinen, fyller på vaskepulver og trykker på en knapp. Klærne nekter jo å være samarbeidsvillige. Noen skal alltid sprette ut av maskinen igjen når jeg putter de i, men når jeg putter de i betyr det at de skal være i maskinen, ikke sprette ut. Skjer dette flere ganger, blir jeg selvfølgelig sint. Når jeg skal ta dem utav maskinen, skal ikke halvparten lande på gulvet, jeg skal ta et og et plagg ut av maskinen, og de ha da ingenting på gulvet å gjøre! Å henge de opp, er det aller verste, da nekter dem jo å henges opp slik dem skal henges opp. Samtlig av klesplaggene jeg vasker/har vasket har fått utskjellig. De er da ikke levende vesener, så hvorfor i he...te skal de alltid gjøre meg så rasende sint, vet ikke jeg. Så over til det tråden dreier seg om, som sagt: Det trenger jo ikke å bli feil av meg å fortelle han at jeg er forelsket i han vel? Tror at om han skal få øynene opp for noen andre, må noen fortelle han at de er interresert. Når jeg forteller han det, vet han jo at jeg er interresert, og han kan vurdere om vi skal prøve, hvis hun sier nei. Noen som har noe å svare på det? hilsen Ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 13. oktober 2010 #67 Del Skrevet 13. oktober 2010 Du fortsetter å spy ut overtroisk babbel du Sofiemyr. Er det absolutt ingen fornuftige tanker inne i hodet ditt? Be om at det regner en million bananer på Karl Johan i morgen klokken 12.00 - skjer det har du bevist at bønn virker og at det finnes en gud. Skjer det ikke så er det staus quo - relgion hindrer fri tanke og skaper dogmer og ekstremister som deg selv. Hva er det du mener er babbel i det Sofiemyr skrev over her? Diktet hun serverer her, inneholder reelle sannheter, og om du ikke forstår det, bør du ikke kalle det babbel. Og om du ikke selv har opplevd noe av det som diktet omtaler, da er du nok ikke gammel nok til å uttale deg om det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 13. oktober 2010 #68 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hvorfor kan jeg ikke be til Gud og spørre pendel? Jeg gjør det ikke samtidig, pendel spør jeg av og til når jeg har lyst på dagtid, Gud ber jeg bare til når jeg legger meg. Til tider hver kveld, andre ganger går det noen kvelder i mellom, uker kan det også gå. hilsen Ts. Hvis Gud ikke svarer deg, hvem tror du da det er som gir deg svar gjennom pendelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 14. oktober 2010 #69 Del Skrevet 14. oktober 2010 Åh, gosh. Så spennende!! Brukte du å drømme om han før dette? Vi er i Oktober nå, jeg vet ikke om du har møtt han ennå. Men jeg anbefaler deg å tyde drømmene dine. Du søker på de symbolene som du husker best fra drømmen. For eksempel naken, grønn, bil, forelsket, dum og lignende. Dette kan du gjøre på droemmetydning.com Du finner de fleste ord der Å tyde drømmer er noe jeg alltid har gjort. Og det er spesielt spennende om jeg har hatt en drøm/mareritt som gjorde inntrykk på meg. Var en gang litt interessert i en som gikk på samme kurs som meg. Hva han tenkte om meg (eller om han tenkte noe om meg i det heletatt) vet jeg ikke. Vi hadde nesten aldri snakket sammen. Jeg visste ikke en gang hvor gammel han var eller hvilket land han var fra ;P Men jeg drømte flere netter på rad og alle de forskjellige tegnene jeg fikk sa at "den du er forelsket i har gjensidige følelser", "du vil snart oppleve en romanse" og lignende. Og gjett hva, plutselig på en fest en gang kysset han meg! Helt uten videre! Vi holdt på en stund etter det. Fant forresten ut at han var 23 år og fra London! Haha, jeg trodde han var 19 og fra Australia... Uansett, prøv drømmetydning! Kjempemye lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #70 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg vet ikke hvem som gir svar gjennom pendelen. Søkte litt på pendel og pendulering. Flere steder stod det at det er mulig underbevisstheten som svarer. Men slik du spør får du meg til å tenke om det kan være dj....n? Kom over en plass det stod om at en kan spørre hvor gammel man er når man får sitt første barn, ved å holde pendel i et glass, jeg prøvde det, blir enda en del å til om det stemmer, så spurde jeg hvor gammel han jeg er forelsket i er når han får, etter svarene får vi to barn det samme året, så spennende å se om det er meg og han det blir da. Spurde også hvor mange under jeg får, og hvor mange han får, vi får samme antall. Spurde også om når jeg har bursdag, svaret stemte, og når han som blir min første kjæreste har burssdag, fikk en dato, og det er en dag i fra når han jeg er forelsket i har bursdag. Og jeg får min første kjæreste når jeg er et år eldre enn jeg er nå, han får sin neste kjæreste når han er et år eldre enn han er nå. Så er spennende å se om pendel virkelig svarer at det blir meg og han Jeg krysser fingre og tær for at det blir meg og han. Isabell Mari: Jeg har ikke møtt han ennå. Vet ikke når det blir ennå. Må ta det en helg. Muligens neste eller om 14 dager. Eler så kan det være jeg venter til november, har bedre tid til å reise vekk da egentlig. Men jeg ser. Ja, drømmetydning høres utrolig spennende og gøy ut. Husker ikke så mye av drømmene til nå der han har vært med. Men husker en drøm veldig godt Drømte at jeg og en venninne tok oss en helgetur til hjemstedet hans og sov i hytte. Han kom innom til oss på fredagen, han sa til oss at vi ikke kunne møtes på lørdagen for da fikk han en venninne på besøk, lørdagen kom og jeg ville så gjerne møte på han selv om han sa dette på fredagen, jeg og min venninne tenkte og tenkte på hva vi kunne ta kontakt med han for. Vi kom på en grunn som jeg ikke husker, gikk og ringte på hos han. Han åpnet og vi fikk det vi spurde etter (det var noe vi trengte, men hva det var husker jeg ikke). Da vi hadde fått det sa han: Siden dere er her, kan dere nå bare komme inn. Han hadde begynt å drikke. Venninnen hans var nettopp komt. Så vi fire satt i stuen og snakket og hørte musikk. Venninnen hans og venninnen min satt att med hverandre, og jeg og han satt att med hverandre. Jeg og han begynte å kysse og kline, vi gjor det først i sofaen, da musiken stopte reiste han seg for å gå å sette på mer musikk og da sa han at jeg måtte bli med, og jeg ble med, så snart det var musikk på igjen begynte vi å kline igjen forran pc'en, husker vi satt og klinet i en stol i stua også, og i sofaen. Hans venninne sa til minvenninne: jaja, ser nå ut som de blir opptatt i kveld. Min venninne: Ja, kanskje vi bare skal gå, vi kan jo gå i hytten og lage oss noe mat og bli kjent. Slik ble det. De to gikk og jeg og han klinet hele kvelden, han sa at han ville gå lenger, men hvis han hadde sex med meg følte han det ble litt feil, siden han er så forelsket i hun han er så forelsket i. Så det ble bare mye klining. Og det var så utrolig godt, det føltes fantastisk og helt rett for meg. Det var jo litt mer med denne drømmen, men husker jo ikke alt nå. Jeg har vært hjemme hos han en gang, i drømmen såg det likt ut som det gjør i virkeligheten i huset og rundt. En annen gang drømte jeg at han og jeg var ute å rodde i en båt, vi fisket også. Vannet var helt stille og blankt, det var kjempevær, med sol fra skyfri himmel. Og jeg følte meg som om jeg var i himmelen. Så husker jeg det lå noen "isflak" (vi rodde i en elv, ferskvann) de var smale, litt lange litt kortere en roårene, så var det snø på dem. Og jeg ble overrasket over at det ikke var kaldere i vannet enn det var siden det fløt flere slike "isflak". Det er vel det jeg husker fra den drømmen, men det var jo mer. Jeg følte jeg var i himmelen når jeg var med han og storkoste meg. Syns å huske at vi hadde noe å spise og drikke på også, kjeks, kake, chips eller noe slikt smått og vann eller brus, men er ikke helt sikker. hilsen Ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå