Gjest MammaMia Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Det evige maset om hva jeg ønsker meg er igang igjen... Noen gode ideer til hva jeg kan ønske meg? Hva fikk dere?
Wildy Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Gavekort til et galleri du liker, slik at du kan kjøpe et bilde du virkelig liker?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 spa, en reise, fallskjermhopp, en hest/ridetimer, malekurs
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 "Det evige maset"...? Du hørtes da ut som en hyggelig person å gi gave til. Si at du ønsker at de gir penger til et veldedig formål på dine vegne.
MissStiles Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Gavekort til spa, overnatting, billetter til show/konsert, middag osv. Eller en reise.
oven Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Ting du ikke tar deg råd til og kjøpe selv! Jeg fikk en utrolig god rettetang av en vennegjeng, Kenwood av foreldre/søsken, mange gavekort til Steen&Strøm og vinmonopolet Mange flotte viner og cognac. Gavekort til spa... osv. Eg fikk bare ting som jeg ønsker meg, men aldri tar og spanderer på meg selv Knall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå