Aelita Skrevet 9. oktober 2010 #21 Del Skrevet 9. oktober 2010 Not. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 9. oktober 2010 #22 Del Skrevet 9. oktober 2010 Synes de fleste slike sko er veldig fine. Har lyst på det selv. MEN akkurat disse var ikke så veldig fine desverre .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #23 Del Skrevet 10. oktober 2010 Please, er så lei av Acne skoene. Skal vedde på de ikke hadde vært populære om de ikke var for bloggerne som forguder dem-,- Det er jo ikke pene sko i det hele tatt! Disse var ganske fine, litt mer elegante. Men de så litt vonde ut å gå i om det skal være hverdagssko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 10. oktober 2010 #24 Del Skrevet 10. oktober 2010 De så litt billige og kjedelige ut.. Og de lignet ikke på Acne Pistol Short! Enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 10. oktober 2010 #25 Del Skrevet 10. oktober 2010 [15687030]&pos=Closer%20Look%20-%20Pos%201]Jeg liker disse bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 10. oktober 2010 #26 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg synes de var helt greie, lignet ikke så veldig på Acne Short Pistol. Jeg synes Biancos alternativ er finere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 13. oktober 2010 #27 Del Skrevet 13. oktober 2010 Helt greie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 13. oktober 2010 #28 Del Skrevet 13. oktober 2010 Synes ikke Acne Short Pistol er noe pene heller jeg da Men jeg likte skoene som fruBeist linket til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrinaKG Skrevet 15. oktober 2010 #29 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg likte de - enkle, fine og stilrene sko. Kanskje ikke den beste kvaliteten, men prisen er jo bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 15. oktober 2010 #30 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg likte de ikke! For meg virka de veldig kjedelige i tillegg til at de så vonde ut å gå i. Syns ikke noe spesielt om stoffet heller. Jeg likte veldig godt Gjesten's alternativ - skoene fra Bianco. Men hvis du likte dem selv og tror du kommer til å bruke de mye, er det bare å kjøre på! Det viktigste er at du liker dem, og ikke alle andre - det er jo tross alt du som skal bruke de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå