AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny bølgetang snart (den jeg har nå begynner å synge på siste verset), så derfor lurte jeg på om det er noen der ute som kan komme med en anbefaling eller to? Forresten, vil kjøpe den i butikken, ikke over nett.
BeautyFuzz Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 OBH Nordica Wavemaker! Er kjempefornøyd med min:) Fåes hos ICA MAXI og el-foretninger ( elkjøp,expert o.l..)
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Er det denne du mener: bølgetang For det var den eneste jeg fant på elkjøp sine sider. Takk for tips
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Sorry, her er linken: http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/personlig-pleie/harstyling/OBH5838/obh-nordica-bolgetang
BeautyFuzz Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Viss du har elkjøp nær deg og de har den inne på lager er det billigere å kjøpe den på nett også velge Collect@store - da henter du den om 2 timer i butikken og du får den for nettprisen som er billigere enn butikkprisen:)
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #8 Skrevet 9. oktober 2010 Viss du har elkjøp nær deg og de har den inne på lager er det billigere å kjøpe den på nett også velge Collect@store - da henter du den om 2 timer i butikken og du får den for nettprisen som er billigere enn butikkprisen:) Tusen takk for råd på veien - setter stooor pris på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå