Mona32 Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Ja, overskriften sier seg selv... Hvor kjøper dere det? "Krise" etter at det ble slutt med å kjøpe det fra utlandet. Hmmmm... ser jeg ikke har mye å bekymre meg over...
Djungelvrål Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Got 2be sexy, (den røde) er ganske god, vil du ha enda stivere gå for den gule, hairblast.
Mona32 Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2010 Hehe... ok, skjønner jeg må spesifisere her Hvor kjøper dere frisør-hårspray, foruten det opplagte alternativet frisør...
ejoty Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 På Internett vil jeg tippe, f.eks. www.lookfantastic.com. Har kjøpt andre hårprodukter der. Det finnes nok andre nettsider også, jeg er ikke helt oppdatert siden jeg har hatt med meg 1 års forbruk av hårprodukter hjem de gangene jeg har vært i USA
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 Bruker ikke så mye hårspray, men har tenkt å anskaffe meg "Non-Aerosol" på nettet. Eks. http://www.feelunique.com/search?q=Non-Aerosol+spray
Mona32 Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2010 På Internett vil jeg tippe, f.eks. www.lookfantastic.com. Har kjøpt andre hårprodukter der. Det finnes nok andre nettsider også, jeg er ikke helt oppdatert siden jeg har hatt med meg 1 års forbruk av hårprodukter hjem de gangene jeg har vært i USA Får ikke kjøpt aerolsol-produkter fra utlandet lenger! Noe som jeg personlig ikke kan skjønne siden vi damer stadig reiser med fly med kofferten full av slike produkter
Stellia Skrevet 8. oktober 2010 #9 Skrevet 8. oktober 2010 Alternativet er vel enten norske nettsider eller frisørsalonger (bombe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå