Lammelåret Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har flere ganger lagt merke til at bloggposter har få kommentarer mens innlegg i forum får mange. Hvorfor er det slik? Er terskelen høyere for å kommentere i blogg? Hva skal til for at du kommenterer i blogg kontra forum?
Gjest Awsome Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Meiner du bloggene på forumet eller blogger på f.eks blogg.no etc? Eg leser sjeldent blogger her og dermed kommenterer eg ikkje heller. Hadde eg lest ein blogg her som eg likte hadde eg nok kommentert. Blogger andre steder leser eg gjerne litt oftere, men ser ikkje alltid poenget i å kommentere eller gidder rett og slett ikkje å bruke tid på det. Endret 9. oktober 2010 av Awsome
Lammelåret Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2010 Helt generelt. Har folk større terskel for å kommentere i blogg enn på forum? I tilfelle hvorfor? ~ Lammelåret ~
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har det ikke, men ... Det betinger at jeg havner bort i en blogg hvor jeg har noe å si.
Anglofil Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Nei, jeg svarer heller i forum. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg kommenterer ofte i blogger, men bare i blogger jeg liker meg. Jeg vet selv at det er veldig hyggelig å få tilbakemeldinger på det man skriver, siden jeg har blogg selv.
Lammelåret Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg kommenterer ofte i blogger, men bare i blogger jeg liker meg. Jeg vet selv at det er veldig hyggelig å få tilbakemeldinger på det man skriver, siden jeg har blogg selv. Jeg tror at noen kan ha høyere terskel for å kommentere i blogg fordi det blir nært, langt mer direkte enn på forum og dermed skumlere. Tror du det kan være den berømte terskelen? På forum er man offentlig på en annen måte enn i bloggene. Får du kommentarer i bloggen din av både kjente og ukjente? Hilsen Lammelåret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå