Gjest Solgløtt Skrevet 3. mai 2002 #1 Skrevet 3. mai 2002 Ja nå er jeg ferdig med siste inspurt, så jeg måtte bare innom her i siste liten! Legger meg nå, skal være hos frisøren 08.00 og i kirken 11.30. Vi har mange overraskelser til våre gjester, som jeg kommer tilbake til senere. Gleder oss voldsomt. Ingen nerver enda! Natta alle sammen! Stor bryllupsklem fra en glad Solgløtt.
Gjest *Perser* Skrevet 3. mai 2002 #2 Skrevet 3. mai 2002 åå jeg fikk masse nerver og sommerfugler i magen nå jeg... lykke til imorgen og gratulerer så mye på forhånd klem fra12
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2002 #3 Skrevet 4. mai 2002 Lykke til Solgløtt. Husk å komme tilbake med utførlig rapport av dagen. Gleder meg til det er min tur, det er 2 uker igjen i dag. Samboeren min drikkes ut i dag, og han er nervøs.. Skal tenke på deg. Klem Hanne.
Anki1971 Skrevet 4. mai 2002 #4 Skrevet 4. mai 2002 Til lykke med den store dagen deres og fremtiden Håper dagen deres blir strålende 12
Nephilia Skrevet 4. mai 2002 #5 Skrevet 4. mai 2002 Lykke til! Håper dere har like strålende vær som det vi har i dag!! Gleder meg til å høre hvordan dere hadde det på den store dagen deres.12
Flo* Skrevet 4. mai 2002 #6 Skrevet 4. mai 2002 Nå er det like før ....... Gratulerer så mye til dere begge. Håper dere får en helt vidunderlig dag! STOR KLEM FRA FLO*
Fakse Skrevet 4. mai 2002 #7 Skrevet 4. mai 2002 Gratulerer så mye med den store begivenheten i dag. Ønsker deg og din kjære lykke til! 12
Tussilago Skrevet 4. mai 2002 #8 Skrevet 4. mai 2002 Gratulerer med den STORE dagen Gleder meg til det er vår tur Håper å høre hvordan dere hadde det?!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå