Gjest Milla Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Kjæresten er venn med en dame på facebook som er VELDIG forelsket i han. For å gjøre en lang historie kort: Jeg har fått vite fra andre at han har vært utro mot meg med denne damen. Det blir ord mot ord, jeg har valgt å stole på han. Men har sagt at jeg ikke aksepterer kontakt med hun fordi hun har vist flere ganger at hun driter i at han har kjæreste og har prøvd seg åpenlyst. (Voksen dame med to barn) Hun har åpen profil og jeg kikket av nysgjerrighet på veggen hennes, der har hun skrevet noe som går på facebook nå "liker å gjøre det på bordet i stua og i trappen" dette har han trykket LIKER på. Jeg føler meg superbarnslig men blir så irritert, hadde dere blitt det? Hva er dette "liker å gjøre det..." greiene? regner med det ikke har med sex å gjøre, men det er jo det det skal se ut som. Morsomt.
Piper Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Akkurat nå handler det om hvor du legger håndvesken din, så det har ikke noe med sex å gjøre men jeg vil nå tro at en del kan tro det handler om sex. Og jeg vil nå si at han høres ut som en fjortis, om han trykker liker på det hun har skrevet. Høres ut som han liker oppmerksomheten hennes, for det spiller egentlig ingenr olle hva hun gjør, for det er han du skal stole på. Og alt handler om hva han gjør med hele situasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 MÅNELYST, det er sånn det hadde blitt hos meg. Jeg hadde rett og slett bare krevd full sletting av hele kjerringa. Åhh, man blir så lei av alle de problemene facebook skaper. Både jeg og kjæresten min har facebook, og vi har hatt endel runder om det. Både han og jeg har måttet slette folk, fordi det faktisk ødelegger for vårt forhold. Nå har vi åpne profiler for hverandre, og vi legger ikke til folk av motsatt kjønn uten å fortelle hvem vedkommende er og om den andre føler det greit.
Havbris Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Mye rare ting som får mange rare utslag på Facebook for tiden. Jeg undrer meg over hvorfor så mange lever livene sine gjennom aktiviteten på Facebook og lar det som skjer der bli gjenstand for så mye ergrelser og krangling? Har profil der selv men livet mitt leves et annet sted.
Optimist40 Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Trist situasjon, og ikke noe fasit svar. Du må selv gåe en runde med deg selv hvor dine grenser går og så ta det opp med ham. Facebook er et fint medie på mange måter, man kan letter holde kontakt med mennesker man ikke har daglig omgang med, for min del deler jeg ikke annet enn jeg ville gjort ovenfor venner og kolegaer i sin alminnelighet. Lever ikke livet der, selv om jeg bruker det aktivt og deler noe av det jeg har gjort. Men aldri noe negativt eller følsomt. Å lage seg meninger om andre kun gjennom deres omgang med dette mediet vil bli noe skivebom hva meninger, personlighet eller verdier går, vil jeg anta. Håper virkelig dere finner ut av dette
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 har heller ikke fatta det dere liker å gjøre det på sofaen og i gangen, liker å gjøre det på kommoden greia!! Hva betyr det?
Optimist40 Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 har heller ikke fatta det dere liker å gjøre det på sofaen og i gangen, liker å gjøre det på kommoden greia!! Hva betyr det? F. eks hvor man liker å legge fra seg håndveska.. Jenter sender rundt personlige meldinger om hva som er tema og eks. på hva man kan skrive, resten er opp til fantasin.. er liksom for å lure gutta. En annen variant er farge på bh, da står det en farge i status...
Daniel84 Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 Hvis hu er så forelska i han, kan du vel bare be han slette hu om det er så stort problem for deg?
Gjest Opus Skrevet 8. oktober 2010 #9 Skrevet 8. oktober 2010 Hvorfor er du sammen med denne fyren? Han var utro, og er venn med dama på face når hu i tillegg er dritforelska i han og du er døds-såret? Skjerp deg jente, du ødelegger deg selv..
solitair Skrevet 8. oktober 2010 #10 Skrevet 8. oktober 2010 Kjæresten er venn med en dame på facebook som er VELDIG forelsket i han. For å gjøre en lang historie kort: Jeg har fått vite fra andre at han har vært utro mot meg med denne damen. Det blir ord mot ord, jeg har valgt å stole på han. Men har sagt at jeg ikke aksepterer kontakt med hun fordi hun har vist flere ganger at hun driter i at han har kjæreste og har prøvd seg åpenlyst. (Voksen dame med to barn) Hun har åpen profil og jeg kikket av nysgjerrighet på veggen hennes, der har hun skrevet noe som går på facebook nå "liker å gjøre det på bordet i stua og i trappen" dette har han trykket LIKER på. Jeg føler meg superbarnslig men blir så irritert, hadde dere blitt det? Hva er dette "liker å gjøre det..." greiene? regner med det ikke har med sex å gjøre, men det er jo det det skal se ut som. Morsomt. Data er noe dritt egentlig, her sitter vi med hver vår data, ikke særlig romantisk og det blir lite kommunikasjon,
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2010 #11 Skrevet 8. oktober 2010 Ja, data er noe dritt på mange måter, det gir ihvertfall ofte grobunn for både usikkerhet og sjalusi hvis man ikke greier å bruke den på en hensynsfull måte overfor den man er sammen med. Samtidig er jo dataen fin og ha også. Jeg og kjæresten min bor et stykke fra hverandre, så dataen er også blitt en kjær venn i og med at vi "snakker" mye med hverandre både via facebook og msn, og spiller spill sammen. Men vi har hatt mange runder angående temaet. Det var jeg som skreiv over om at det hadde blitt månelyst... Nå tror jeg imidlertid vi har kommet til løsninger som vi begge kan leve med, men det har krevd åpenhet og respekt for hverandres følelser. Og det TS skriver om, det hadde vært LANGT over det jeg hadde akseptert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå