Gjest bamsemumsen Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har blitt kjent med en fantastisk fyr. Vi prater bra sammen, har god kjemi, og det er en sterk fysisk tiltrekning mellom oss. Han sier at han har følelser for meg, og vil være sammen med meg. At det er første gang på flere år at han har kjent noe slikt for ei dame. Mitt problem er at jeg er usikker. Det er av ulike kompliserte grunner, som jeg ikke føler det er nødvendig å ta opp her. Hovedgrunnen er nok at han er en (ex?) player. Jeg hører sjelden folk snakke pent om han. Jeg vet at han har en historie med å behandle damer dårlig. Ikke i forhold, men andre seksuelle forhold. Jeg har da bestemt meg for å vente med sex. Selv om jeg selvfølgelig vil ha han. Jeg vil vente for å se om han virkelig vil noe annet enn å få meg til sengs. Og for å bli sikker på meg selv, virkelig føle på meg at dette er noe jeg ønsker å satse på. Jeg har snakket med han om dette. Han liker det ikke. Men godtar det. I løpet av ca 2 mnd som jeg har kjent han, har jeg truffet han 5-6 ganger. Ellers foregår kontakten på tlf for det meste. Vi er begge veldig opptatte mennesker. Syns dere jeg er litt fæl mot han som lar han vente så lenge? Jeg føler han begynner å slite veldig... vil jo selvfølgelig ikke at dette skal gå så langt at det ødelegger for oss. Men jeg er som sagt (med god grunn, syns jeg) usikker. Hvor lenge har dere ventet med sex? Og hvorfor venter dere? Takk for svar :-)
I Grosny Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg ventet vel i sex uker, fordi jeg ikke kom til før, men jeg fikk hadetkyss på munnen på første date , og det var kysseromantisk fra uke 1. Ventingen var ikke noe problem, litt fordi jeg allerede visste at hun likte at jeg tok på henne. Så jeg var derfor trygg nok på vår fysiske tiltrekning. Jeg tror du skal slappe av, nyte livet og ta ting i ditt eget tempo. Den playergreia trenger ikke være noe problem. Han har prøvd mange, og vært litt nøye før han endte opp med deg i stedet for den første og beste. Han blir trofast dersom han vil det selv og bestemmer seg. Så enkelt er det. Men du kan godt finne ut om dere kan passe sammen i kjedeligere situasjoner før du satser skikkelig. Bruk tid med den gutten. Kjenn etter om den tiden er god.
sofie777 Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Hvor lenge har dere ventet med sex? Og hvorfor venter dere? Tilsvarende tråder ligger ute, men jeg kan si som jeg har sagt der (omtrent ihvertfall): jeg har ventet i 34 år og har tenkt å vente til jeg har gått i pen hvit kjole og har hatt selskap med venner og familie!! Udiskuterbart!! Og for å svare på spørsmålet i tittelen: Ja, det er definitivt lov å vente. Er greit å i det minste vite om en liker hverandre først. Endret 8. oktober 2010 av sofie777
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Selvfølgelig er det lov å vente Så lenge du føler det er riktig, er ikke noen generell kalender for slikt.
Becka Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Oi, det har vært veldig forskjellig. Men de siste gangene jeg har blitt sammen med noen, har det ( dessverre ) skjedd ganske raskt. Jeg sier dessverre, fordi det er jo mer spennende å ikke hoppe i det så fort. I ditt tilfelle, så tenker jeg, om han er en player, så finner du jo fortere ut det om du faktisk har sex med ham. For en player, så er det sikkert ennå mer utfordring og spennende å skulle få deg til sengs om du er "hard to get". Nå høres det vel ut som jeg råder deg til å hoppe i det, men det var egentlig bare en teori. At han er en player ellers, trenger ikke bety at han er hjerteløs og kun vil ha sex. Jeg kjenner en som playet veldig som singel, men som kjæreste, er han god som gull og super trofast. Så det er ikke godt å si. En drittsekk viser seg ikke som en drittsekk med det første... Uansett hva andre sier om ham, så regner jeg med du vil finne ut av ting selv? Det gjør man somregel!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg vil vente med sex til jeg er helt sikker på at jeg har han på kroken, at han er litt avhengig kanskje og ikke greier å stikke av sånn helt uten videre, hvis det er en fyr jeg har lyst til å satse litt på.
lykkelig84 Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg syns du skal vente så lenge du vil! Vil han ikke vente på det, er han ikke verdt det!
MonThe Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Enig med hun over -- vil han ikke vente så er han ikke verdt det! Stusser litt på en ting da, dere snakker om sex allerede, etter å ha møtt hverandre 5-6 ganger? Hadde helt klart villa venta, uten tvil -- du er usikker på om du vil ha sex med ham, du vet ikke hvor du har han, og har knapt møtt han.. Endret 8. oktober 2010 av MonThe
kristian82 Skrevet 8. oktober 2010 #9 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har blitt kjent med en fantastisk fyr. Vi prater bra sammen, har god kjemi, og det er en sterk fysisk tiltrekning mellom oss. Han sier at han har følelser for meg, og vil være sammen med meg. At det er første gang på flere år at han har kjent noe slikt for ei dame. Mitt problem er at jeg er usikker. Det er av ulike kompliserte grunner, som jeg ikke føler det er nødvendig å ta opp her. Hovedgrunnen er nok at han er en (ex?) player. Jeg hører sjelden folk snakke pent om han. Jeg vet at han har en historie med å behandle damer dårlig. Ikke i forhold, men andre seksuelle forhold. Jeg har da bestemt meg for å vente med sex. Selv om jeg selvfølgelig vil ha han. Jeg vil vente for å se om han virkelig vil noe annet enn å få meg til sengs. Og for å bli sikker på meg selv, virkelig føle på meg at dette er noe jeg ønsker å satse på. Jeg har snakket med han om dette. Han liker det ikke. Men godtar det. I løpet av ca 2 mnd som jeg har kjent han, har jeg truffet han 5-6 ganger. Ellers foregår kontakten på tlf for det meste. Vi er begge veldig opptatte mennesker. Syns dere jeg er litt fæl mot han som lar han vente så lenge? Jeg føler han begynner å slite veldig... vil jo selvfølgelig ikke at dette skal gå så langt at det ødelegger for oss. Men jeg er som sagt (med god grunn, syns jeg) usikker. Hvor lenge har dere ventet med sex? Og hvorfor venter dere? Takk for svar :-) Er han interessert i deg så venter han. Å det at han er en player som få snakker pent om, gjør det jo enda mer fornuftig å vente. Men om dere er sjelden sammen og sånn, så er det vel egentlig ikke så lett å vite hva han er ute etter selv om det går 3 mnd? Altså, kanskje han syns det er ok "for å få pult deg" at han må treffe deg 4-5 ganger og prate litt på telefon. Hadde vært vanskeligere å tvilt på motivene hans om dere hang sammen støtt og stadig og han tydeligvis ikke hadde noe problem med å bruke masse tid sammen med deg, selv om sex ikke var aktuelt.
MissStiles Skrevet 9. oktober 2010 #10 Skrevet 9. oktober 2010 Enig med mye av det som blir sagt her. Vent så lenge du føler at du vil vente. Hvis ikke han klarer å vente, så er han ikke interessert og da er han ikke verdt det. Håper for din skyld at han klarer å vente med å ha sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå