Fantorangen Skrevet 8. oktober 2010 #1 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har mobilabonnement med 400 MB data gratis i mnd, men hvor mye tilsvarer dette? Om man har iPhone og bruker nettet daglig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 8. oktober 2010 #2 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har mobilabonnement med 400 MB data gratis i mnd, men hvor mye tilsvarer dette? Om man har iPhone og bruker nettet daglig... 400MB er ganske mye. Jeg surfer en del, men bruker aldri opp de 400. Dessuten; Det varierer litt fra nettsted til nettsted. En måte å finne det ut på er å gå inn på Innstillinger>Generelt>Bruk og sjekk "Mobilnettverksdata" Der står det hvor mye du har brukt. Notér ned dette (alternativt kan du nullstille), og besøk et nettsted du er ofte. Sjekk deretter hvor mye du har brukt - så får du en indikasjon på hvor mye/lite du kan surfe på gratis-MBene dine:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alana84 Skrevet 11. oktober 2010 #3 Del Skrevet 11. oktober 2010 En huskeregel når det gjelder databruk på telefonen er at førstesiden på VG er på mellom 1MB til 1,5MB. Dette er på grunn av alle bildene som er på førstesiden. Facebook vil bruke noe mindre, hvis det ikke er masse bilder. Å lese epost feks vil bruke veldig lite. 400MB er en god del, men det går fort dersom du er på de rette sidene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 29. oktober 2010 #4 Del Skrevet 29. oktober 2010 jeg har heller aldri brukt opp mine MB på mobiltrafikk enda jeg bruker internett på telefonen ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. oktober 2010 #5 Del Skrevet 31. oktober 2010 Vanlige sider kan du surfe masse på, uten å komme over 400 mb, men youtubeklipp tar ofte veldig stor plass, så hold deg unna filmer og videoklipp, å ikke hør på musikk som du streamer fra nett (spotify feks) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 1. november 2010 #6 Del Skrevet 1. november 2010 Husk at å surfe på trådløst nett er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå