Gjest sunshine-t Skrevet 8. oktober 2003 #1 Skrevet 8. oktober 2003 kunne godt tenkt meg å gjøre noe i lag med samboern jeg. men hva? noen går på karate sammen, men det er liksom ikke helt oss. samtidig så skal det ikke ta sånn supermye tid i uke pga hun lille og så må det heller ikek koste så all verdens. jeg har foreslått at vi kan ta noen gåturer eller noe sånn, men det ble for kjipt. det var liksom ikke en "aktivitet" sa han.. noen her inne som har aktiviteter i lag ?
Rachel Skrevet 8. oktober 2003 #2 Skrevet 8. oktober 2003 Vel, ja......................................................
Gjest Poirot Skrevet 8. oktober 2003 #3 Skrevet 8. oktober 2003 Vi spiller spill. Ellers må jeg innrømme at det går mye i tv...
Gjest sunshine-t Skrevet 8. oktober 2003 #4 Skrevet 8. oktober 2003 Vel' date=' ja...................................................... [/quote'] åh? hva er det? skjønte ikke den...
vilde Skrevet 8. oktober 2003 #5 Skrevet 8. oktober 2003 Sykle på tur! Det er jo kjempefint, og for deg som bor på Jæren er det jo nydelig å sykle (pluss at man kan sykle omtrendt hele året ) Jeg og sambo drar ofte på sykkeltur, det er koselig det:) Eller; dra å spille squash, det er gøy:) Vilde
aline Skrevet 8. oktober 2003 #6 Skrevet 8. oktober 2003 Vi har dansingen som felles aktivitet vi, selv om det vel er mest meg som danser for tiden, så har han danset masse og er en del av miljøet. Så det blir vel mest arrangementene vi gjør sammen når jeg tenker meg om.... hm.. hva liker dere å gjøre da? Karate er ikke tingen sier du, men hva kunne dere tenke dere? Dere har jo masse valgmuligheter, helsestudie, dansing, gange med staver er effektiv trening Det avgjørende er vel hva dere begge liker.
Mrs. K Skrevet 8. oktober 2003 #7 Skrevet 8. oktober 2003 For tiden bygger vi huset om sammen og synger i samme kor. Ellers spiller vi i perioder både kort- terning- og brettspill. Det er deiligt og viktig å kunne ta seg tid til å gjøre noe ilag. Hilsen Trille
Gjest sunshine-t Skrevet 8. oktober 2003 #8 Skrevet 8. oktober 2003 Sykle på tur! Det er jo kjempefint, og for deg som bor på Jæren er det jo nydelig å sykle (pluss at man kan sykle omtrendt hele året ) Vilde ikke missforstå, men har du vært mye på jæren? det blåser her! blåser masse, hele tiden og kaldt... men du er inne på noe der. men jeg har ikke så lyst til det, for samboern er veldig konkuranse-innstilt, og myyye sprekere enn meg... hadde vi hatt squasj har borte, kunne jeg tatt han med på det. god ide!
vilde Skrevet 8. oktober 2003 #10 Skrevet 8. oktober 2003 ikke missforstå' date=' men har du vært mye på jæren? det blåser her! blåser masse, hele tiden og kaldt... [/quote'] Hehe, joda jeg vet. Har bodd på Jæren i maaaaange år, har fortrengt alle de dagene sykkelen min ikke gikk framover pga vinden, hmm,hehe. Men det er ikke ofte det er så mye vind at man ikke kan sykle da, hvis man vil mener jeg. Vindtett jakke så er man berget! Men hva med å gå på kurs i kite boarding eller noe sånt sammen da? Det arrangerer de vel ofte på Sola og Bore iallefall. Det er jo sikkert kjempemoro! (Men koster gjerne litt da) Vilde
bollapinnsvin Skrevet 8. oktober 2003 #11 Skrevet 8. oktober 2003 Vår felles hobby er hunden vår. Kos og stell og gode turer. Snakker om å begynne å jakte sammen også. Det er helt knall for oss! Kommer jo litt an på hva slags "type" mannen din er...?
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #12 Skrevet 8. oktober 2003 Det finnes sqash på bryne har jeg hørt... ved stadion!
Ingeborg Skrevet 8. oktober 2003 #14 Skrevet 8. oktober 2003 Vi trener sammen, spiller i korps sammen og spiller rollespill både sammen og hver for oss. Enkelte synes det blir for mye av det gode. Innledningsvis skulle vi verken trene eller spille sammen, men så har bare føltes naturlig at den andre har kommet etter. Vi trives kjempegodt med det!
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #16 Skrevet 9. oktober 2003 Kryssord ..... Altså vanskelige kryssord (ikke Se og Hør). Kryssordet i Dagbla' Magasinet på lørdager er en artig utfordring, med mange finurligheter.
Gjest sunshine-t Skrevet 9. oktober 2003 #17 Skrevet 9. oktober 2003 Det finnes sqash på bryne har jeg hørt... ved stadion! i know. på gamle sats
Tatum Skrevet 10. oktober 2003 #18 Skrevet 10. oktober 2003 GOLF!! Genial felles fritidsaktivitet. Kan også praktiseres på ferier etc.
Agnes Skrevet 10. oktober 2003 #19 Skrevet 10. oktober 2003 Ting å gjøre sammen hjemme - lage mat sammen - ta hagen sammen - ta huset sammen eller dere kan spille - sjakk - backgammon - TP - playstation Andre fritidsaktiviteter i klubber eller likende - bowling - dart - skytetrening - fiske - arobic/step/spinning (spinning er gjerne lettere å få menn med seg på) Synes også hund var et godt forslag. Hundetrening er jo gjerne aktuelt da, og gjerne jakt også for "viderekomne". Det er forøvrig gjort undersøkelser som viser at par som har dyr sammen holder lenger ut med hverandre, fordi de har koselige, hverdagslige ting å snakke med hverandre om (prat om kjæledyret) og begge bryr seg om og er opptatte av felles dyr. Nåja, dere har jo allerede felles barn..
Rannva Skrevet 12. oktober 2003 #20 Skrevet 12. oktober 2003 Vi dykker sammen (traff hverandre på 30meters dyp) og har nettopp begynnt å danse sammen. Mange bra dykkeplasser både utenfor Stavanger og sørover. Tananger anbefales. Sjekk http://jdykk.no http://komogdans.no Beth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå