AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Satt og kikket på Finn, og fant DRØMMEHUSET. Holdt øye med det i et par dager mens jeg overtalte samboern til å i det minste ta en titt. Annonsen sto der fortsatt, den hadde ligget ute et par uker - og var ikke oppdatert med noen nye opplysninger. Ringer så selgeren (privat salg) og får beskjed om at huset er solgt. Ser nå at annonsen fortsatt står, og det er ikke oppdatert at huset er solgt. Ble litt motløs, og lurer på om meglere er flinkere til å oppdatere annonsene sine? Vil gjerne høre med banken før jeg går inn på en evt visning, og da er det jo greit å vite at huset ikke er solgt før jeg begynner en gang. Takker for svar
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Min erfaring er at de megler er rask med å oppdatere status på annonsen. Men det er helt sikkert forskjeller mellom dem. Hva med å først skaffe finansieringsbevis, så deretter gå aktivt ut for å finne bolig? Sette opp søk for aktuelle boliger på Finn, og følge med daglig. Det er lover om budfrist. Men kjøper har jo anledning til å akseptere ethvert bud, så det kan være viktig å være tidlig ute med å vise interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå