Gå til innhold

Poste innlegg på flere forum

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes du om å poste innlegg på flere forum for å høres andre mening? Synes du det er greit eller bør man holde seg til et forum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Totalt uinteressant for meg hvor folk poster sine innlegg.

Skrevet

Hvorfor skal man holde seg til et forum?

Jeg tror det er flere her inne som er medlemmer flere steder, skal man måtte velge hver gang hvilket forum man vil poste i da eller?

Nei det er som brukeren over sier, totalt uinteressant.

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg syns det faktisk er litt irriterende at folk poster på flere forums.

Jeg bruker bare "Nye innlegg" knappen, og går aldri inn på hvert enkelt underforum, så om noen poster på flere forums så får jeg jo opp alle etter hverandre.

Men det er ikke det største problemet i livet mitt ;)

Gjest Consensio
Skrevet

Eller du mente kanskje flere forums som i at det er forum som er uavhengige av hverandre? Ikke underforumene på dette forumet?

Skrevet

Eller du mente kanskje flere forums som i at det er forum som er uavhengige av hverandre? Ikke underforumene på dette forumet?

'KG er et forum og NK er et annet.

Gjest Consensio
Skrevet

Men mange kaller underforumene på KG for forums også.

Vet ikke hva NK er jeg da ;)

Skrevet

ts her.

Ja, jeg mente flere forskjellige forum, som kg, diskusjon.no

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns det er helt ok. Det er jo gjerne forskellig folk på de forkjellige formene, så da kan man nå ut til flere. Ser ikke noe problem med det.

Skrevet

Hva/hvor er NK?

Om noen velger å poste samme type innlegg flere nettsteder er vel opp til dem? Det er en fin måte å sjekke ut responsen iallfall.

Skrevet

noen ganger er det litt morsomt, fordi noen endrer på mye fra et forum til et annet. F.eks på et hundeforum skriver vedkommende at h*n har hatt hund i 20 år, og hunden er en 5år gammel rottweiler, mens på KG er det vedkommenes første hund, og det er en en 3 år gammel chihuahua.

Sånn ellers bryr jeg meg ikke. Gjør det selv innimellom.

Skrevet

Helt ok. Jeg har gjort det selv faktisk et par ganger ved anledninger hvor jeg trenger info. Hvis jeg skal ut å reise hender det ofte jeg poster samme innlegg i ulike fora, rett og slett for å få ulike erfaringer.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg synes det er helt harmløst, og det har jeg gjort ved noen anledninger selv også. Det er jo (som regel) for å få forskjellige meninger og erfaringer, og jeg tror ikke noen tar skade av det :)

Gjest scorpius
Skrevet

Spiller ingen rolle for meg. Har større bekymringer i livet.

Skrevet

Helt OK så lenge det er forskjellige "hovedfora", men kan være litt irriterende om det postes det samme i flere underfora på f.eks. KG. Men heller ikke det er noe jeg gidder irritere meg særlig over.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man gidder å spørre en gang. Hvorfor skulle ikke det være greit? Det er vel akkurat det samme som om man lufter samme ide ovenfor to ulike venninner.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man gidder å spørre en gang.

Intressant å høre hva folk mener bare. For har hørt en del si " spurte du ikke på et annet forum da", fikk du ikke svar på kg og lignende, i en noe litt negativ tone.

Skrevet

Intressant å høre hva folk mener bare. For har hørt en del si " spurte du ikke på et annet forum da", fikk du ikke svar på kg og lignende, i en noe litt negativ tone.

Så teite de er som sier noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...