Bestee Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Noen som vet hvor mye en Bayswater i svart naturlær koster i Norge? Lurer på om det egentlig er noe å spare på å bestille fra utlandet. Det blir jo en del ekstra i tollavgift...
Bestee Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2010 Stemmer det virkelig at prisene på net-a-porter er inkludert toll og moms?
Stellia Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Stemmer det virkelig at prisene på net-a-porter er inkludert toll og moms? Neppe. Usikker på prisen i Norge, men jeg betalte 6700 kr. i Paris i mars. Ligger nok på det samme her.
Cammiebella Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Kjøpte en her om dagen og betalte 6350.
Stellia Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Måtte visst inn å sjekke nettbanken min. Jeg betale 5558 kr. i Paris. Fikk tax-free refund også, på ca. 700 kr.
Bestee Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Har funnet ut at vesker er tollfrie varer, så det som kommer i tillegg er momsen. Det er visst medregnet i prisen på net-a-porter. Det blir 6140 kr med frakt, så da er det kanskje like greit å bestille derfra. Endret 9. oktober 2010 av Bestee
Megana Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg ville tatt en svipptur til London og kjøpt den der jeg. Billigere i London i utgangspunktet, gunstig pund + at du får igjen moms.
Bestee Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2010 Høres ikke dumt ut med en tur til london, men det koster jo å komme seg til og fra. Og gjerne en overnatting. Så jeg ville vel ikke spart så veldig mye på det.. Har dessuten ei lita tulle som jeg verken kan dra fra eller ha med meg dessverre.
Stellia Skrevet 10. oktober 2010 #9 Skrevet 10. oktober 2010 Har funnet ut at vesker er tollfrie varer, så det som kommer i tillegg er momsen. Aha! Greit (og litt farlig....) å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå