AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har kommet borti noe som gjør at jeg har en omvendt P (med to streker) på hver eneste linje i et langt dokument. Jeg har gjort dette tidligere også, og da var det en knapp i verktøylinja jeg kunne trykke på slik at det forsvant igjen. Nå har jeg en ny utgave av Word og denne knappen er ikke lenger tydelig. Er det noen som vet hva dette heter og hva slags hurtigtaster jeg kan bruke for å få det vekk? Blir gal!
feuerstein Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Hos meg heter det nonprinting characters, det er altså usynlige tegn som blant annet viser formatering, de blir ikke med på utskrift eller pdf. Omfattende beskrivelse: http://www.dummies.com/how-to/content/how-to-show-nonprinting-characters-in-word-2007.navId-323086.html Eventuelt kan du prøve ctrl+shift+8, er ikke sikker på om det er riktig hurtigtast.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Takk for svar, men jeg finner det ikke. Jeg har Word 2004 for Mac, og finner ingen faner med samme innhold som i linken. :/ vet det er så utrolig enkelt, derfor blir det ekstra irriterende! Jeg får ikke tilbake samme verktøylinje som jeg hadde før da jeg bare kunne trykke på symbolet og vips var det borte igjen.
cypress Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Hurtigtasten skal være Ctrl + (, som hos meg i praksis er Ctrl + Shift + 8! Endret 8. oktober 2010 av cypress
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Lur som jeg er prøvde jeg cmd + 8, og det virket! Prøvde å google, men alle bare 'trykk på knappen med symbolet på' (aagh), men nå er det i orden! Jippiii.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå