Duracella Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Vet ikke helt om syklusen min er helt bra (siden jeg sluttet på cerazette i juni), for sist gang jeg hadde mens var 24 august! I tidsrommet 7. september og fremtil nå har jeg trodd i alle fall 3 ganger at TR kommer. Jeg trodde jeg skulle ha EL rundt 9. september, og vi sto på. Så kom der en stor klump med slim den 23. september (2 uker siden), så vi hadde sex 1 gang i det tidsrommet. Jeg tenkte jo at mensen var på vei, jeg hadde jo ikke trodd at EL kom da. Vel, i går fikk jeg pakke fra billigetester, og gikk amokk og testa med meg 5 tester... 1: Clear blue tatt på sen morgen (ikke morgenurin). veldig tynn, men klar strek. 2: strimmel testa på ettermiddag etter en del væskeinntak. Ingen strek. 3: Clear blue digital det gikk i fletta på meg dette. Denne tok jeg i 3 tiden, etter å ha drukket i alle fall 1,5 liter væske. IKKE GRAVID sto det 4: RFSU tok den et par timer etter CB'en. Veldig svakt positiv etter en stund, tykk strek. 5: RFSU Tok den i dag tidlig, første urin. Er helt klart en (tykk) strek, men veldig svak! Utrolig flaut å fortelle om testehysteriet mitt.. men håper noen 'kyndige' kan fortelle meg om jeg er helt på jordet eller, siden jeg har litt forhåpninger, til tross for at f.eks. den digitale cb'en var negativ... I alle fall har jeg tenkt å vente til over helgen før jeg tester meg igjen. Endret 8. oktober 2010 av Duracella
Strix Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Helt ærlig; test på morgenurin og ta det litt med ro... Det kan umulig være sunt å stresse sånn med dette! Endret 8. oktober 2010 av Strix
suzie Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Når du heller i deg 1,5 liter vann - er det stort sett vann som kommer ut... Du må teste på morgenurin. Men ellers så er strek en strek - leste du av testen etter angitt tid (altså ikke 2 timer etter), og den var positiv - så er du sikkert gravid. Mitt tips til deg: Stikk en tur til byen - kjøp deg 1 test, og noe fint for resten av pengene du hadde tenkt å bruke på tester. Vent et par-tre dager, og så test om morgenen. Man blir ikke mer gravid av å teste seg 100 ganger
elinpelin Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Been there, done that (lenge siden men....) Test på morgenurin i morgen du. Funker ikke å vente lenger (mentalt). Men en strek er en strek som Strix sier, og etter 1 1/5 liter vann finner ikke testen det den skal. Endret 8. oktober 2010 av elinpelin
Gjest Alabama Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Gratulerer! Siste testen du tok, bekrefter mistanken din! Endret 8. oktober 2010 av Alabama
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Hva ble resultatet?!! Forstår "hysteriet" ditt
MonThe Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 Hva ble resultatet?!! Forstår "hysteriet" ditt Så i en annen tråd at TS var gravid!
Duracella Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hehe, ja jeg har tatt et 2 tester siden jeg skreiv dette innlegget, og strekene ble bare mørkere og mørkere, så her er det absolutt noe på gang :-D Endret 16. oktober 2010 av Duracella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå