Gå til innhold

Støvletter fra H&M: dårlige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sikler på et par støvletter fra H&M, i ekte skinn, til 999 kr. Men er usikker på kvaliteten og om de er veldig ubehagelige å gå i (10,5 cm hæl, 1 cm platå),har hørt dårlige ting om sko fra H&M. Kjøper vanligvis dyrere sko, og hælhøyden er såpass at de kan være vonde hvis de ikke er godt laget, som billige sko sjelden er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er langt fra sikker, men hvis de koster 999 så bør kvaliteten være deretter! Jeg har erfart at det meste du betaler litt "ekstra" for på H&M faktisk er av god kvalitet :) Om de er gode å gå i vites ikke før du har testet de, men det hender at kvaliteten ikke har noe å si på dette området; jeg har eksempelsvis støvletter til 299 som er langt bedre å gå i enn et annet par til 1399.

Endret av Hecubaa
Skrevet

Jeg har noen høyhælte fra H&M som jeg tror kostet 399kr, de er de eneste jeg orker å gå i av høyhælte.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg sikler på et par støvletter fra H&M, i ekte skinn, til 999 kr. Men er usikker på kvaliteten og om de er veldig ubehagelige å gå i (10,5 cm hæl, 1 cm platå),har hørt dårlige ting om sko fra H&M. Kjøper vanligvis dyrere sko, og hælhøyden er såpass at de kan være vonde hvis de ikke er godt laget, som billige sko sjelden er.

Hei! Har du kjøpt disse enda? Jeg sikler også, men er usikker :( De har de ikke i butikk her jeg bor, så jeg får ikke prøvd før jeg eventuelt kjøper. Jeg digger skafftet og hele støveletten egentlig! Formen på selve skoen er så rå, og skaftet er så tøft i og med at det er så bredt og løst.

Skrevet

husk å flikke helene etter litt bruk. De er alltid av plast, bestandig. Dette gjør en skomaker til topp 100 kr paret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...