Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest usikker
Skrevet

Jeg har truffet nydeligste mannen på nett... Vi har utvekslet telefonnummer, men vi skriver kun på meldinger og på chatten på facebook. I begynnelsen virka han så ivrig, ga meg masse komplimenter og skrev at han ville treffes. Over tid (ca to uker) har han begynt å si vennen til meg, f eks hei vennen. Men vi har ikke samme kommunikasjon lengre, føler jeg. Vi meldes hver dag. Men det går mye i god morgen og godnattmeldinger for tida. Jeg har også foreslått at han kan ringe men det har aldri blitt. Han er veldig travel men er det for "tidlig" å ringe i telefonen etter to uker? Han har heller ikke nevnt noe mer om å treffes, men det er for noen dager siden da. Jeg føler meg så utålmodig og er ikke vant med dette. Jeg er vant med at en som er interessert vil ha masse kontakt hele tida, og ringer og vil besøke og har det travelt med å bli sammen. Må nevne at han har vært i nærheten av min hjemby flere ganger uten å si ifra på forhånd og uten å foreslå å treffes. Kanskje er han en som tar ting veldig rolig, eller er usikker selv. Jeg vet ikke. Men jeg tror at han ikke har særlig til interesse mer. Jeg har prøvd, å gi av meg selv. Jeg har veldig vanskelig for å åpne meg eller gi av meg selv men jeg prøver. Jeg syns det er ekstra vanskelig siden han virker som at han ikke vil prate på telefonen. Men jeg venter alltid til at han tar kontakt. I det siste har jeg prøvd å ta kontakt slik at det blir at vi tar kontakt annenhver gang sånn ca for å prøve å vise han interesse. Jeg vil ikke mase på han. Jeg liker han sååå såå godt! Men jeg syns jeg får så lite respons. Og derfor lurer jeg på om det er mulig at han prøver å riste meg fra seg? Men samtidig være der liksom? For å ikke være "slem"...? Fordi i morges tok han kontakt på facebookchatten og sa hei vennen og spurte etter meg og vi prata bittelitt før jeg måtte gå derfra og det var riktig koselig. Men senere idag sendte jeg han melding men han svarte bare med en smiley som blunka. Igår sa jeg på melding at jeg tenker på han og han sa ingenting om at han tenker på meg tilbake, men fortalte hvordan dagen hans hadde vært. Skal jeg bare droppe hele greia? Jeg er bare så betatt av han og vil treffe han... Er det mulig at han er en så laid-back person at han tar ting så sent og rolig? Han har kalt meg pen og vakker og slikt. Eller virker det som (som jeg tror men ikke ønsker) at han ikke vil noenting? Hvordan kan jeg finne ut av dette her? Jeg er forvirra... Tør ikke spørre han rett ut... Kjenner han jo egentlig ikke. Hva ville dere ha gjort i mitt sted? Jeg tør ikke foreslå å ringes mer, eller å foreslå å treffes. Han som foreslo å treffes og jeg vil ikke mase eller noenting på han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslå en kaffekopp.

Det er ikke sikkert at han tør møte deg i det hele tatt. Menn kan også ha angst.

Det eneste som er sikkert er at han liker å nettflørte med deg.

Det er ikke sikkert at han vil mer.

Det er 60% sikkert at minst en av dere mister interesse når dere møtes IRL. De som flørter på nett vet at det endelige IRL-møtet normalt betyr ett brudd med sin nettromanse. Det er ikke moro.

Få det overstått. Møt gutten. Si at du er veldig interessert, men at du ikke gidder slik langtidsforprosjekt. Du vet nok nå til å ville møte han, og trenger ikke mer nettprat i forkant.

Skrevet

Helt enig med I Grosny! Spør om dere kan møtes over en kaffekopp e.l. Møt gutten! Det skader ikke, du taper ingenting på det! Da vet du om dere liker hverandre i virkeligheten og:) Lykke til!

Skrevet

Minner meg veldig om kontakten jeg hadde med en fyr jeg ble kjent igjennom sukker. Det viste seg at han var bare ute etter sex og moro (hans egne ord), slik at han var ikke så opptatt av kontakten ellers.. Bortsett fra litt chat for å holde meg varm.

Vi møttes til slutt, og han oppførte seg etter boka! Ble totalt sjarmert.. Spurte om når vi skulle treffes igjen, og fikk svar om at han ikke var ute etter et forhold, men at jeg kunne ringe dersom jeg ville pule..

Dette til tross for at jeg hadde spurt i forkant om motivene hans med medlemskapet..

Bør ikke være samme greia her, men det er vel greit å være litt bevisst når man evt møter noen?

Gjest usikker
Skrevet

Jeg gir opp...

Har ikke hørt ifra han på hele dagen. Greit at han er mye opptatt men det tar ikke hele dagen å svare på ei melding. Jeg sendte han en melding i morges der jeg ønska han en fin dag. Intet svar. Total stillhet. Han har vært på facebook idag, ergo har han hatt tid til å svare meg. Første gang i mitt liv jeg har blitt avvist på den måten... :S Og jeg får vondt i magen av det. Jeg liker han så godt, er så betatt! Får vondt i magen av å tenke på han. Jeg har nok vært ekstra klomsete av meg når jeg har "snakka" med han via meldinger og fb-chatten fordi jeg har vært så redd for å skrive noe feil, og så har det bare blitt mye kluss føler jeg. Men nå er det for sent. Jeg fikk aldri sjansen til å vise hvem jeg er, siden vi ikke engang prata på mobilen. Ikke engang traff hverandre. Og etter all denne stillheten er vel det dummeste jeg gjør nå, å ta kontakt med han... Vil ikke mase eller noe sånt. Så da får han bare la være da. Føler bare at dette kunne ha blitt noe fint... Lovesick...

Skrevet

Hvordan kan du være så betatt av noen du ikke vet hvem er?? Kanskje du er så klar for å møte den rette at du faller litt for lett?

Jeg ville foreslått å møte han på cafè.. Og tatt det derfra.. Viser han ingen interesse nå eller du ikke får til et møte ville jeg droppet hele han..

Skrevet

Ja, det kan virke som du er betatt av ideen du har av fyren, siden dere ikke en gang har møttes?

Hvis han ikke en gang gidder å svare deg på sms, så er han vel kanskje ikke verdt dine tanker, og din energi?

Skrevet

Det må da gå an å la være å svare hver eneste dag, uten at du skal bli syk av det??? :klø:

Gjest usikker
Skrevet

Joda sistemann, det må gå an, men jeg er bare så betatt av han, vil så gjerne at det skal bli noe mer enn bare sms... Og så har jeg ikke fått vist meg, og hvem jeg er. Jeg vet at dette kunne blitt noe mer. Vi er veldig like.

Jeg vet hvem han er... Men vet likevel for lite... Men det jeg vet er iallefall bra. Det hele er så komplisert. Jeg bare tør ikke foreslå å treffes på cafe. Jeg lurer på om jeg skal ta det som et sterkt hint, det at han har vært flere ganger i nærheten der jeg bor når han har jobba. Men VET at han ikke har hatt tid, og kanskje er det altfor tidlig til å møtes uansett. Det er mange ting å ta hensyn til også. Det er ikke bare-bare. Men jeg syns det er dårlig å ikke gi lyd ifra seg i det hele tatt... Føler meg dum, rett og slett. Som sendte han melding om at jeg tenker på han, og så svarer han ikke på det men sier hva han har gjort den dagen. Og dagen etter kaller meg vennen og tar kontakt på fb-chatten. Og så ingen lyd på sms så jeg sender en og skriver om kvelden og eneste jeg får til svar er en blunkesmiley... Og ikke en lyd i hele dag. Men som sagt, han er veldig travel og da. Likevel tar det ikke hele dagen å sende en sms. Eller hva er problemet med å ikke ringe?

Skrevet

Hadde han vært skikkelig interessert, så hadde du hørt fra ham, og han hadde foreslått et besøk når han var i nærheten.

Jeg skjønner heller ikke at det går an å falle så hardt for en du aldri har møtt....?

Gjest usikker
Skrevet

Fordi han har en så fantastisk personlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...