lowli Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Til jul ifjor fikk jeg et gavekort på 1290kr hos www.onepiece.no Jeg har flere ganger forsøkt å bestille med koden jeg fikk, og får beskjed om at koden ikke er gyldig. Sendte derfor mail til onepiece og fikk en ny kode som skulle fungere. Det gjør den ikke, forsøkte å bytte data og nettleser, men ingen lykke. De svarer ikke på telefonen hos kundeservice så jeg sender enda en mail til onepiece der jeg sier at koden ikke fungerer. "det skal ikke være noe problem å bestille, vi får ingen feilmelding og det er andre som får det til. Prøv en annen data? Er det absolutt ikke mulig, kan vi til nød hvis det er lite telefon kø, hjelpe deg på telefon" 21.mai 2010 Får ikke bestilt noe med gavekortet, og ønsker ikke lengre å gjøre det. Onepiecene har jo rukket å gå av moten på denne tiden. Sender dem derfor en mail der jeg sier at jeg ønsker å heve kjøpet. "Jeg har prøvd å bestille min onepiece på tre ulike datamaskiner, med den koden jeg fikk i gavekortet og med den nye koden som skulle være i bruk. Det faktum at dere kun "til nød" kan hjelpe meg på telefon, når jeg har ventet helt siden desember i fjor på å få produktet mitt, gjør at jeg ikke lenger ønsker å kjøpe hos dere. Jeg ønsker pengene tilbake for gavekortet på 1290 kjøpt 16.desember av ......." 12.juni 2010 Denne mailen svarte de ikke på. Har vært innom butikken deres i bogstadveien, der sier de at de ikke har noen tilknytning til nettbutikken og kan ikke hjelpe meg. Har jeg noen rettigheter som kan hjelpe meg slik at jeg kan heve kjøpet? Er det noen andre som har lignende erfaringer med onepiece.no (onepiece jump in)
Zzyzx Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Ta kontakt med Forbrukerrådet for å forhøre deg om hva du kan kreve i dette tilfellet. http://forbrukerradet.no/ Hvis Onepiece.no ikke gir seg så ville jeg tatt det med Forbrukerombudet, som har noe mer myndighet enn Forbrukerrådet. http://www.forbrukerombudet.no/
lowli Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2010 Tusen takk for svar Fikk endelig svar fra dem om at kjøpet var hevet og at jeg skulle få tilbake pengene.Det tok jo bare noen måneder. Kan hende at det var en sammenheng med at jeg sa at jeg hadde kontaktet forbrukerrådet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå