Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Han gjorde det slutt med med - to ganger. Det var han som valgte å gjøre det slutt, like vel var det min feil at det ble slutt i følge han.

Han er veldig interessert i å ha kontakt med meg -at vi kan være venner. Det er ikke jeg. Han ringer meg hele tiden. jeg har sagt klart og tydelig fra at jeg ikke ønsker at han skal ringe meg mer.

Han respekterte ikke ønsket mitt, fortsatte å ringe. Jeg sendte han et brev for å gjøre det klinkende klart hva jeg mente. (han bor i utlandet, derfor brev)

Likevel fortsetter han å ringe og ringe. I dag har han ringt meg 14 ganger den siste timen!!!! Toppen ble nådd da han begynte å ringe familien min også....!

Jeg har gitt klar og tydelig beskjed, men han tar tydeligvis ikke poenget.

Skal jeg svare han når han prøver å ringe meg på nytt, eller ikke ta telefonen? Er redd for at han ikke vil gi seg samme hva jeg gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La være å ta tlf er nok best. Hvis han prøver 30 ganger og aldri kommer fram så gir han sikkert opp. Be din fam. legge på når han ringer og gjør det selv hvis han bruker skjult nr. Tror det er det eneste som funker.

Vis han at du mener det du sier!

Gjest Vanessa
Skrevet

Ærlig talt! Ringe 14 ganger på én time? :o

Gi ham klar beskjed om at hvis han ikke slutter med dette straks, anmelder du saken. Det han gjør er faktisk ulovlig så det holder.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ærlig talt! Ringe 14 ganger på én time? :o

Gi ham klar beskjed om at hvis han ikke slutter med dette straks, anmelder du saken. Det han gjør er faktisk ulovlig så det holder.

:Nikke:

Gjest La Lune
Skrevet

Dette skal du ikke finne deg i. Undersøk mulighetene for å få sperret nummeret hos teleselskapet og gjør kort prosess. Ikke inngå en dialog. Er han fra en annen kultur skjønner han ikke ordet "nei" uansett. Det er hvertfall min erfaring med slike menn.

La Lune

Gjest Anonymous
Skrevet

"Slike" menn? Han kommer fra australia, bor til dels der. Tror ikke det er SÅ veldig kulturforskjell.

Gjest La Lune
Skrevet
"Slike" menn? Han kommer fra australia' date=' bor til dels der. Tror ikke det er SÅ veldig kulturforskjell.[/quote']

Ja vel, jeg tenkte kanskje at han var muslim eller noe sånt, de gutta der er nemlig ikke helt gode i toppen når det kommer til brudd. Men da kan man jo konkludere med at han bare er en helt vanlig idiot som ikke tar ett hint.

La Lune

Gjest Anonymous
Skrevet

IKKE ta telefonen. Bare det at du sier "nei, jeg vil ikke prate med deg" kan tolkes som et positivt signal hos han for da sier du i hvertfall noe til han. Sleng på røret uten å si noe.

Gjest Anonymous
Skrevet

:o ikke for å spore helt av -men sånne kommentarer skremmer meg- at det går ann-snakk om å feie alle over en kam :o

Har du caller Id? da kan du jo se om det er han og ikke svare, hvis ikke ta kontakt med telenor og se om du kan sperre for det nr. en annen mulighet er jo å skifte nr men det innebærer jo også mye jobb fra din side med og informere alle ...

Gjest La Lune
Skrevet

:o ikke for å spore helt av -men sånne kommentarer skremmer meg- at det går ann-snakk om å feie alle over en kam :o

Det ble kanskje litt bombastisk, men jeg har selv vært utsatt for noe lignende og det er forferdelig slitsomt. Man kvekker til hver gang telefonen ringer og sover dårlig om natten.

La Lune

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ble kanskje litt bombastisk, men jeg har selv vært utsatt for noe lignende og det er forferdelig slitsomt. Man kvekker til hver gang telefonen ringer og sover dårlig om natten.

La Lune

Det skjønner jeg er helt forferdelig- Har opplevd det selv jeg for mange år siden fra en nordmann. det var det med muslimer jeg reagerte på

Skrevet

la vær og ta telefonen. eller la en annen gut svare på telefonen din da vel. kan jo hende det hjelper?!?

Gjest La Lune
Skrevet
det var det med muslimer jeg reagerte på

Jeg skjønte det.

La Lune

Gjest gjest på denne
Skrevet

La Lune

Jeg har opplevd slik to ganger. Den ene var amerikaner og den andre franskmann. Begge var faktisk katolikker.

Gjest Vanessa
Skrevet

Uansett nasjonalitet, telefonterror er straffbart.

Skrevet
la vær og ta telefonen. eller la en annen gut svare på telefonen din da vel. kan jo hende det hjelper?!?

Hvis ikke det får fyren til å ta helt av og ringe og ringe for å finne ut hvem denne mannsstemmen er...

Kanskje du kan viderekoble nummeret ditt?

Anne Karin Haaland (tegneseriedama) fortalte i et intervju at hun stadig ble oppringt av en fyr som pustet tungt i telefonen. Hun viderekoblet telefonen - til Norges Astma og Allergi-forbund. :ler: (OK, kanskje ikke så kult for NAAF, men morsom historie.)

Catzy

Gjest sexysadie
Skrevet

Ei venninne koblet telefonen over til en sextelefon.... :hoho::hoho::hoho:

Gjest GreenSky
Skrevet
Ei venninne koblet telefonen over til en sextelefon....

Hva med "vanlige" folk som ringer, da? Sikkert ikke så kult å komme til en sex-telefon, kanskje...? ...Eller....? :sjarmor::ler:

Skrevet

Si ifra til ham at dersom han fortsetter på måten, så anmelder du han. Familien min var nødt til å gå til felles anmeldelse en gang pga en person som ringte konstant og fulgte etter oss. Det er eneste måten å få det klart nok fram på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...