ferskengren Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har aldri gjort dette før, og setter derfor stor pris på anbefalinger. Pris ikke viktig så lenge de er superdyktige! Gjerne navn på behandler eller bare salongen. Og er det noen som har dårlig erfaring med et sted så gi gjerne tilbakemelding om det også. Jeg er inneforstått med at det gjør (jæ...) vondt, men jeg er mest redd for at det gjør vondt etterpå eller oppstår komplikasjoner av noe slag (???)
Suzy Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg anbefaler Din hud og hårpleie på Majorstua. Har vært hos flere og de er flinke og raske. Det er forøvrig ikke så himla vondt. Litt ubehagelig men det går jo så kjapt atte.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg anbefaler Din hud og hårpleie på Majorstua. Har vært hos flere og de er flinke og raske. Det er forøvrig ikke så himla vondt. Litt ubehagelig men det går jo så kjapt atte. Jeg lurer på hvordan brasiliansk voks foregår. Kan noen fortelle? Jeg forstår jo at man blir vokset og at man evt står på alle fire og trekker i en kjønnsleppe?? Men hva skjer? Pensler de på voks, for så å rive av alt på en gang, eller tar de litt og litt? Jeg vurderer å få dette gjort da jeg skal til sydligere strøk etterhvert.. Jeg har også ganske mye hårvekst Jeg har prøvd å vokse armhulene mine før feks, selv altså, og jeg holdt på å kollapse av smerte, samt fikk små blod-prikker der jeg trakk ut hår! Er det mindre smertefullt å få dette gjort på salong evt? Finnes det noe bedøvelse å få?
Gjest Heidie Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Du står ikke på alle fire Du ligger på ryggen og spriker med beina. De pensler på litt voks, legger på en liten tøybit, og drar av. Og sånn fortsetter de til alt er borte. Bit for bit. Man kan ikke dra av alt på en gang, hårene blir mye "sterkere" når de er mange samtidig, det hadde ikke gått ann. Prøv å dra av alt håret på hodet samtidig liksom du skal være veldig sterk. Men 5 hårstrå klarer du nok Endret 10. oktober 2010 av Heidie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå