Gjest Anonyms Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Har kjøpt meg vibrator, men når jeg kommer skikkelig i gang og vender fokuset ordentlig mot klitoris, så kjenner jeg raske rykninger i underlivet,. det føles godt men samtidig ukontrollert. men jeg klarer ikke å la vær å dra vibratoren bort, og dette irriterer meg, for jeg vil gjerne ha orgasme. Skal jeg bare holde på? sist jeg gjorde det gikk det fra godt til ubehagelige rykninger. Hva gjør jeg galt?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Prøv å legge noe i mellom. Klitoris er jo ganske følsom, så det blir ofte for "hardt" å bruke en vibrator rett på.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Du har den sannsynligvis rett på klitten, det funker ikke for alle. Jeg pleier å ta vibratoren litt ovenfor klitoris siden min er veldig følsom for berøring.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Ok, prøver det ;D hvordan vet man at man får en orgasme da? alle sier: ja du føler det, men hvordan?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Det er kjempevanskelig å forklare hvordan en orgasme føles, men det er en sånn intens god følelse som sprer seg utover i hele underlivet, og ofte resten av kroppen. Underlivet trekker seg sammen, og "pulserer". Sånn er det iallefall for meg!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Du går for fort hvis du kjenner det blir ubehagelig ganske fort. Ikke ta den direkte mot klitoris, men kanskje litt på siden og litt under da du kjenner at kilingen begynner å bli god istedenfor Feks prøv den over trusa først, da vet du hva jeg snakker om med deilig kiling. denne kilingen skal du bygge sakte opp, for ellers blir det for intens fordi du kanskje har vibratoren for sterkt på selve klitoris. Når du begynner å buste mye og du samtidig ikke vil dra den bort fra klitten mens du maserer den, da vil du etterhvert puste og puste mer og kanskje stramme deg litt (begynn nå å dytte buken oppover, da får du orgasmen lettere). Du svetter mer og mer og I orgasmens øyeblikk vil enda mer svette og rykning nedenunder komme i en fart. Da kan du gjerne holde vibratoren på litt enda. Du kan ta den bort når du kjenner at du blir enormt følsom etter rykning, for det skjer etter orgasmen. Hørtes ut som om du aldri hadde fått det før, men sånn beskrives min orgasme. Jeg hører også at de fleste er mest følsom, uten at det blir for intens, på høyre side av klitoris. I førsten kjenner jeg ikke noe hvis jeg maserer litt under klitoris på den siden(treffer kjønnsleppene), men etterhvert reagerer jeg når jeg bruker den der også, da er jeg GODT i gang og nesten klar for orgasme. Du må huske å slappe av, ikke tenke orgasme orgasme, men tenk mmm mmm!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå