Zzyzx Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Har noen prøvd disse fra Tigi? Jeg er normalt sett veldig fornøyd med produktene bortsett fra én liten detalj, og det er lukta. Lukter alt for sterkt. De sier at disse ikek inneholder syntetiske lukter, men jeg setter pris på om noen kan beskrive lukt og sånt for meg. Og om de lukter mye. Den jeg tenker på å skaffe meg er denne: http://www.feelunique.com/p/TIGI-Love-Peace-the-Planet-Walking-On-Sunshine-Shampoo-Conditioner-Duo-2-750ml
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Si fra hva du synes, kan tenke meg å prøve disse når de jeg har nå er tomme
Mohini Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg bruker både sjampoen og balsamen nå og jeg er dessverre ikke så fornøyd. Håret ble ganske tørt og jeg kommer ikke til å kjøpe de på nytt. De lukter litt søtlig mint med en etterlukt av marsipan, i allefall i min nese.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har shampoo og balsam. Har endel ulike jeg skifter på, så har ikke brukt denne flere dager på rad, men sitter ikke igjen med så veldig godt inntrykk av den til mitt hår (nordisk fint, mange tynne hår, farget, langt). Hvordan skal jeg beskrive lukten? Blanding av mint og appelsin kanskje. Husker ikke helt, og flaskene står nede.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Tillegg: Googlet "Tigi Love Peace & the planet mint orange", og fikk da opp link til bl.a. http://blivakker.no/Default.aspx?mfid=212&mgid=97&mfpgid=97 , og der står: "TIGI Love Peace & The Planet Eco Awesome Cranberry Orange Mint Moisturizing Shampoo/Balsam".
Zzyzx Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Mitt hår er langt fra nordisk, det er tjukt som bare det, friskt og fint og ikke slitt i det hele tatt. Det takler de fleste sjampoer, så jeg er ikke veldig bekymret for at den ikke skal være bra nok. Lukter den sterkt slik som de andre fra Tigi? Jeg brukte blant annet dumb blonde og hele verden stinket jo tutti frutti i lang tid etterpå. Nå er den bestilt, så da får vi bare se om den funker eller ikke. Endret 8. oktober 2010 av Zzyzx
Mohini Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg synes den lukter ganske sterkt, men ikke like sterkt som de andre produktene fra Tigi. Det er heldigvis ikke en kvalmende lukt, sånn som på enkelte av produktene deres.
Zzyzx Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg synes den luktet friskt og godt og lukta henger ikke så ekstremt igjen i håret som de andre fra Tigi. Luktmessig er jeg altså fornøyd. Nå har jeg bare prøvd den en gang, men jeg synes at sjampoen gjorde håret litt "knirkete" da jeg skylte den ut, men det ordnet seg greit med balsam etterpå. Balsamen oppfattet jeg som litt tynn, men den funket greit den også. Får se hvordan håret oppfører seg i morgen.
RedFox81 Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har også denne. Ville gjerne prøve den eco-serien fra Tigi, men leste at Eco Awesome lukter for sterkt. Så jeg kjøpte også Walking on Sunshine istedenfor. Synes den lukter fint, ikke for sterk og ikke syntetisk. Håret mitt blir også "knirkete" når jeg vasker det, og jeg synes at sjampoen er udrøy i bruk, jeg må bruke mye for å få vasket håret ordentlig, eller må vaske 2-3 ganger. Men samtidig merket jeg at håret mitt ble mindre fett, jeg trenger ikke å vaske det så ofte, det var en stor pluss. Har ikke prøvd balsamen enda, er ikke ferdig med den forrige jeg har.
Zzyzx Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 19. oktober 2010 Ja, jeg prøvde meg igjen med Joico K-pak før denne kom i posten, og håret mitt blir fett etter mindre enn 24 timer. Jeg opplevde ikke sjampoen som udrøy, det holdt faktisk å vaske håret én gang. Men så bruker jeg ikke så mye andre produkter i det, det var bare litt fett.
RedFox81 Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 Ja, jeg tenker at det kan være fordi jeg bruker mye annet i håret, som hårspray, beskyttelse, også balsamen jeg bruker har jo silikon i seg. Mulig det blir bedre når jeg skifter balsam. og for en sammentreff , det er jo også Joico K-pak reconstruct jeg sammenlikner med, fordi det er den sjampo jeg hadde sist før Tigi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå