Gå til innhold

Avstand til tantebarn

Anbefalte innlegg

Gjest AnneShirley
Skrevet

To timer unna de ene og tre timer unna de andre. Men vi ser de lengst unna oftest siden det er et samspill mellom to parter (dvs vi besøker begge, men får bare besøk av den ene).

Skrevet

Jeg har bodd 7 min med bil fra mine tantebarn, og har tidvis hatt veldig mye med de å gjøre. En periode var jeg barnevakt med ansvar for kveldsmat og legging 1-3 ganger i uka, samt at jeg gjerne var hos de på lørdagskvelden på voksenbesøk. Broren min og jeg har et kjempegodt forhold, så vi har tilbragt mye kompistid sammen.

Nå har vi flytta 1,5 timer unna, og må b.la med ferge for å komme til og fra. Vi har ikke bil, men bror med kone og barn har vert hos oss flere ganger alikevel. Nevøene mine synes det er stas å komme på besøk til kattene, da de ikke har dyr selv :blush:

Skrevet

Vi bor ca en time unna niesen min :) Tidligere bodde jeg en dagsreise unna. Det hadde vært koselig å bo enda nærmere så det hadde vært lettere å stille opp eller finne på noe til hverdags, men regner med det blir lettere uansett når niesen min blir litt eldre, er oppe seinere og kan være på overnattingsbesøk her osv. Hun er 3 1/2 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...