Piñacolada Skrevet 8. oktober 2003 #1 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kunne være litt morsomt å vite hva folk (oss jenter da) ønsker seg til jul rundt om i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 8. oktober 2003 #2 Del Skrevet 8. oktober 2003 Golfkøller m/bag som har bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. oktober 2003 #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kunne være litt morsomt å vite hva folk (oss jenter da) ønsker seg til jul rundt om i landet. Vet ikke enda... Kommer ann på hva jeg får til bursdagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 8. oktober 2003 #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 Helaften med samboeren, med middag, vin og kino... Uten barn. Gjerne også overnatting på hotell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 8. oktober 2003 #5 Del Skrevet 8. oktober 2003 Salt/pepperkvern Vinåpnersett fra Menu Sengetøy i flanell Stereoanlegg Kontorstol (de to sistnevnte tror jeg det ender opp med at vi kjøper felles til hverandre) Og det er lov å drømme: SPA-opphold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 8. oktober 2003 #6 Del Skrevet 8. oktober 2003 Må bare komme med en bitteliten avsporing. Jeg sliter forferdelig med et dårlig kne for tiden og har mye vondt. Her en dag sa jeg til min sønn på 9 år: huff og huff dette kneet. Du vet, mamma ønsker seg et nytt kne til jul. Ja, sa han, nytt kne, ny rygg og ny nakke (eh...mange plager).. hvor får man kjøpt dette da?... det vet jeg ikke, svarte jeg. Og da kom gullkornet: På bodyshop?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. oktober 2003 #7 Del Skrevet 8. oktober 2003 Regntøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. oktober 2003 #8 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg ønsker meg faktisk Charlie og sjokoladefabrikken i år. Har så fryktelig lyst til å lese den igjen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 8. oktober 2003 #9 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ønsker meg bare hus-ting i år.. (driver og bygger hus) Blant annet: - Peissett - nytt bestikk - nytt sengetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 8. oktober 2003 #10 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg ønsker meg den siste boka til Anne Karin Elstad - ODEL K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. oktober 2003 #11 Del Skrevet 8. oktober 2003 Stooooor "suppekjele", 10-15 liter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 8. oktober 2003 #12 Del Skrevet 8. oktober 2003 -Kjøkkenting av høy kvalitet (det vil si investeringer jeg ikke har råd til selv, men som jeg trenger) -Sengesett, disse må også være skikkelige -Hmm... jumpre? -Laptop (in my dreams) Skal flytte til neste år, og prøver desperat å finne ut hva jeg har og ikke har. Kan vel like gjerne slenge inn en komplett kjøkken- og baderomsløsning på ønskelisten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 8. oktober 2003 #13 Del Skrevet 8. oktober 2003 et blått kryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 8. oktober 2003 #14 Del Skrevet 8. oktober 2003 et blått kryss ke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldre-Lise ikke innlogge Skrevet 8. oktober 2003 #15 Del Skrevet 8. oktober 2003 ke? Blått kryss = positiv graviditetstest.. Det ønsker jeg meg og..... Og: Noen gode bøker Oppvaksmaskin (sant..) Klær!!! Speilreflekskamera.. Har egentlig ikke begynt å tenke så langt enda.. Har bursdag kort tid før jul også, så jeg har to ønskelister å lage.. Klem fra Huldre-Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 8. oktober 2003 #16 Del Skrevet 8. oktober 2003 - en ordentlig steikepanne - en ordentlig kjøkkenkniv - servise (Både porselen og krystall i Antarktis) - bestikk (stål) - ny klokke til stua Vi har det meste, men det vi har er av "hybelkvalitet"..Altså...vi ønsker oss ting som er kjøpt andre steder enn nille og skeidar. (sånn rent personlig ønsker jeg meg bøker, musikk, filmer og klær...hehe...ulempen med å krympe...ingenting å ha på lengre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 8. oktober 2003 #17 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har ikke egentlig begynt å tenke på det enda. Personlig er det nok bøker, "pynteting" og sånn, generelt sett ønsker VI oss "husting", altså bestikekt vi samler på, duker, praktiske kjøkkenting etc. Vel, det heter kanskje at JEG ønsker OSS det? Vi får se når det nærmer seg jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 8. oktober 2003 #18 Del Skrevet 8. oktober 2003 Iiiik! Julepynt, julegaver, nisser og ribbe har ikke vært grensen til å streife tankene mine engang dette året. Grunn til panikk, eller? Nåja, når vi først er inne på det. Hva ønsker jeg meg til jul mon tro? - Ytterjakke fra Peak Performace - Høye støvletter - Mobiltelefon med innebygget digitaltkamera (helst Nokia) - Armbåndsur fra Calvin Klein - Seilbrett - Penger (litt sleipt, jeg vet, men dog) Håper, med andre ord, på en ikke så lutfattig nisse i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 8. oktober 2003 #19 Del Skrevet 8. oktober 2003 En sexy MANN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 8. oktober 2003 #20 Del Skrevet 8. oktober 2003 - øredobber - bh - nye cd'en til Lene Marlin Jeg har forresten hengt opp to lapper her med pc'en, en til meg og en til sambo. Hvor vi skal skrive opp hva vi ønsker oss når vi kommer på det. Trenger god tid på det da sambo er en som aldri kommer opp med noe før det er gått ca 4 uker etter jul :-? Og kanskje jeg får noe jeg ønsker meg i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå