Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ønsker bare å høre hva dere synes generelt om at kjæreste legger til "ukjente" mennesker på facebook. Grunnen til at jeg spør er at kjæresten spiller mye kort med mennekser rundt i verden. Stort sett damer ser jeg, og disse (tror jeg det er ) Legges til på facebook sånn etterhvert..

Hva ville dere tenke om slikt ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting.

Ser det samme skjer i forhold til andre spill på FB

Skrevet

Hei igjen

Jeg mente ikke facebookspill, men andre spill sånn ellers på nettet. Poker osv. Jeg kjenner jeg blir litt sjalu av det. merkelig at det bare er kvinner da. Spiller ikke menn kort på nett ....

Gjest spesielt
Skrevet

Det er jo helt utrolig at han får til, vet ikke om andelen kvinner som spiller poker er 1% engang på generell basis. På mange internasjonale turneringer er det nesten aldri kvinner. av 450 i en turn er det toppen 1-5 kvinner, som oftest er det ingen.

Skal tro hvor din kjære finner de her.

Skrevet

Både jeg og kjæresten min spiller poker på facebook. Der er det også en chattefunksjon. Så kan man sende buddy-forespørsel til andre. Legger man til buddyer, blir ikke disse automatisk venner på facebook. Da må de sende vanlig forespørsel om det. Jeg har ikke tall på hvor mange sånne buddy-forespørsler jeg får. De drysser inn hver eneste gang jeg spiller poker. Jeg er kvinne, og nesten alle disse forespørslene kommer fra menn. Vi er rett og slett blitt enige, kjæresten min og meg, om at vi ikke legger til disse fremmede på facebook. Akkurat å ha noen buddyer er smart, for da får man chips-gaver. Så det er kjekt. Men også når det gjelder hvem man legger til som buddyer, er vi også litt kritiske til. Han legger ikke til jenter med bilder der pupper og romper velter ut. Jeg liker det ikke. Jeg legger heller ikke til menn som jeg syns virker utfordrende. Jeg hadde aldri akseptert at kjæresten min drev og la til fremmede damer på facebook. Det er bare så idiotisk. Vi har også åpne facebook-profiler overfor hverandre. Ingenting skal være sånn at den andre ikke kan se det uten å reagere. Sånn skal et forhold rett og slett være for meg. Ikke noe hemmelighetskremmerier hverken på nettet eller mobiler. Mange unnskylder seg med at det kan jo være venner som sier fortrolige ting. I vår verden får de da heller ringe eller ta det opp face to face. Det får være måte på hva slags privatliv folk påkrever seg nå for tiden, og allikevel skal de ha seriøse forhold.

Men pokeren - dæven, den er gøy.;)

Skrevet

TS igjen

Hei

Jeg må bare legge til nok en gang at dette er ikke spill på facebook, og ikke bare poker.,. men andre kortspill..

Den siste "vennen " var mye pupp med ja...

Skrevet

TS igjen

Hei

Jeg må bare legge til nok en gang at dette er ikke spill på facebook, og ikke bare poker.,. men andre kortspill..

Den siste "vennen " var mye pupp med ja...

Hei! Meg som svarte rett over.:) Skjønte at det ikke var spill på facebook. Men jeg antar at det er mye av det samme som gjelder. Jeg får veldig mange forespørsler fra muslimske menn, og asiatiske. Kjæresten min får fra øst-europeiske ofte. Vi var bare nødt til å snakke om det der, vi. For selve spillet syns vi begge er veldig moro. Men det blir ikke gøy når sånne ting kommer inn i bildet. Kjæresten min spilte også før vi traff hverandre, og la da til fremmede damer. De har han rett og slett blitt pent nødt til å slette. Jeg gidder ikke sånt. Jelena fra Russland kan bare drite og dra, asså. Jeg vil ikke se sånne på vennelista hans i det hele tatt. Kanskje jeg er streng. Men sånn er jeg. Han syns ikke det er så ok å se en haug fremmede menn på min venneliste heller. Jeg tror på ganske lav toleranse når det gjelder sånt. For jeg tror det fort kan utvikle seg. Og hva er vitsen? Hva er motivasjonen med å ha dem inn i livet? Nei, det der hadde jeg bare slått hardt ned på. Spilling er greit, men ikke når det innebærer sånt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skjønner tanken.. men jeg selv syns det skal gå greit at han legger til ukjente. Så lenge det ikke er noe mer enn bare spill.. Men det at man kan bli litt sjalu på det, er forstålig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...