AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Har kjøpt meg ny mobil via tele 2 har aboonomang der fra før.Nå har jeg fått ny telefon og bare byttet abonnomanget til champion da kan jeg ta telefonen på avbetaling.Alt er ok men innterneet funker ikke:(Hvordan får jeg det til å virke og koster det ekstra å bruke nette?For på champion abbonomangetså står det med gratis nett eller noe?Håper noen kan svare meg sliter sikkelig:(
aluminium Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Du må sikkert bestille oppsett fra Tele2. Mener å huske det bare er å sende "oppsett" til nummer 123.
Henkie Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Har kjøpt meg ny mobil via tele 2 har aboonomang der fra før.Nå har jeg fått ny telefon og bare byttet abonnomanget til champion da kan jeg ta telefonen på avbetaling.Alt er ok men innterneet funker ikke:(Hvordan får jeg det til å virke og koster det ekstra å bruke nette?For på champion abbonomangetså står det med gratis nett eller noe?Håper noen kan svare meg sliter sikkelig:( Innstillinger for internettbruk på din telefon finner du HER Du trenger bare taste inn ditt telefonnr, og vips så har du innstillingene på telefonen. Men, bare så du vet det; du har IKKE gratis nettbruk i Tele2 Campion. Du får bare MobilSurfMini gratis i 6 mnd. Dvs at du slipper månedsavgiften på 19 kroner de første 6 mnd. (du har altså fått en rabatt på totalt 114 kroner) Riktignok er det 30Mb mobilsurf inkludert pr mnd, men det er ikke mye. Anbefaler deg å lese litt om betingelser før du hopper på det første abonnementet som faller deg inn :-)
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Innstillinger for internettbruk på din telefon finner du HER Du trenger bare taste inn ditt telefonnr, og vips så har du innstillingene på telefonen. Men, bare så du vet det; du har IKKE gratis nettbruk i Tele2 Campion. Du får bare MobilSurfMini gratis i 6 mnd. Dvs at du slipper månedsavgiften på 19 kroner de første 6 mnd. (du har altså fått en rabatt på totalt 114 kroner) Riktignok er det 30Mb mobilsurf inkludert pr mnd, men det er ikke mye. Anbefaler deg å lese litt om betingelser før du hopper på det første abonnementet som faller deg inn :-) jeg vil ikke ha noe internett abbonoment på mobilen,men er det sånn at jeg kan bruke nette når jeg vil eller må jeg ha det hele tiden?Takk for svar
Henkie Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) jeg vil ikke ha noe internett abbonoment på mobilen,men er det sånn at jeg kan bruke nette når jeg vil eller må jeg ha det hele tiden?Takk for svar ....øøøø...jeg blir litt forvirret her. I første meldingen din skriver du at du sliter skikkelig med å komme på nett med telefonen. Nå skriver du at du ikke vil ha noe internettabonnement...??? Altså: om du bruker linken min for å få instillinger og stiller inn telefonen så KAN du bruke internett. Du behøver du ikke være på nett hele tiden. Du velger selv når du vil på internett - og ikke vil på internett. Hva slags telefon har du forresten? Endret 8. oktober 2010 av Henkie
charlott Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 jeg vil ikke ha noe internett abbonoment på mobilen,men er det sånn at jeg kan bruke nette når jeg vil eller må jeg ha det hele tiden?Takk for svar Du får ikke noe internettabn selv om du laster ned instillingene. Du betaler en fast pris pr nedlastede MB (med mindre abn ditt sier noe annet). Maks 10,- dagen hos Telenor.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 ....øøøø...jeg blir litt forvirret her. I første meldingen din skriver du at du sliter skikkelig med å komme på nett med telefonen. Nå skriver du at du ikke vil ha noe internettabonnement...??? Altså: om du bruker linken min for å få instillinger og stiller inn telefonen så KAN du bruke internett. Du behøver du ikke være på nett hele tiden. Du velger selv når du vil på internett - og ikke vil på internett. Hva slags telefon har du forresten? okei unskyld jeg er veldig grønn på det med mobil og internett abbonoment.Jeg har sony ericsson xperia x10,så jeg melder meg ikke automatisk inn for internett abbonoment?Da betaler jeg bare for bruken ikke sant?Takk for at du svarer heheh:)
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #9 Skrevet 8. oktober 2010 og jeg har ikke noe mobil surf innkludert i ab
Gjest Bella_ Skrevet 8. oktober 2010 #10 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) tele 2 har vel en side du kan finne det ut på eller ringe dem Endret 8. oktober 2010 av Bella_
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #11 Skrevet 8. oktober 2010 ** Mobilsurf Medium 100 MB er inkludert i Champion 239 kostnadsfritt i 12 måneder. Pris etter 12 måneder: 49,-Vil det si at jeg har graits nett i 12 måneder eller må jeg betale det jeg laster opp.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #12 Skrevet 9. oktober 2010 ** Mobilsurf Medium 100 MB er inkludert i Champion 239 kostnadsfritt i 12 måneder. Pris etter 12 måneder: 49,-Vil det si at jeg har graits nett i 12 måneder eller må jeg betale det jeg laster opp. Alle mennesker i Norge har alltid gratis tilgang til internett. Det er å BRUKE internett som koster penger. Det koster ingenting å ha innstillingene til internett på telefonen din. Det er når du BRUKER telefonen din til å gå på nettet at det koster penger. Skjønner du? Du, for din del, har tydeligvis det som står ganske greit forklart i din egen melding her (champion 239): Mobilsurf Medium har du gratis(inkl i ditt telefonabonnement) i 12 mnd - etter det koster Mobilsurf Medium 49/mnd (i tillegg til telefonabb) Mobilsur Medium betyr at du kan surfe på internett for 100MB (det tilsvarer litt surfing på VG daglig her mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå