Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann i 20-årene som har veldig lyst til å finne seg kjæreste....

Føler at jeg savner ei å være glad i... men synes det et er vanskelig å finne ei jeg kan dele livet mitt med

Hvor og hvordan skal jeg gå frem for å lete; har selv gjort meg følgende synspunkter om hvor jeg kan lete, men som jeg ikke synes fungerer så veldig bra...

På nettet: Her har jeg inntrykket av at det er flest gutter og at de fleste guttene prøver seg på stort sett alle jentene, noe som gjør det vanskelig å komme i kontakt med de jentene jeg virkelig vil ha kontakt med... Forsvinner liksom bare blant de andre forespørslene (mange useriøse som gutter som ødelegger for oss gutter som vil være seriøse).

På byen: Her har jeg truffet flere jenter, men føler liksom det er vanskelig å treffe den rette her... føler liksom jeg alltid treffer jenter som jeg ikke kan tenke meg noe med videre her

Gjennom fest/venner: Henger stort sett med gutta og da treffer jeg ikke så mange jenter

Ellers i hverdagen studerer jeg i et mannsdominert miljø.

Noen som har noen tips til hvor og hvordan jeg skal lete for å finne den rette jena?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved å poste under "samliv" isteden for "seksualitet". Da kan du iallefall late som om det ikke bare er sex du er ute etter! ;)

Skrevet

Ved å poste under "samliv" isteden for "seksualitet". Da kan du iallefall late som om det ikke bare er sex du er ute etter! ;)

Beklager at jeg postet i feil kategori... Er ikke kun sex jeg er ute etter...

Skrevet

Jeg er en mann i 20-årene som har veldig lyst til å finne seg kjæreste....

Føler at jeg savner ei å være glad i... men synes det et er vanskelig å finne ei jeg kan dele livet mitt med

Hvor og hvordan skal jeg gå frem for å lete; har selv gjort meg følgende synspunkter om hvor jeg kan lete, men som jeg ikke synes fungerer så veldig bra...

På nettet: Her har jeg inntrykket av at det er flest gutter og at de fleste guttene prøver seg på stort sett alle jentene, noe som gjør det vanskelig å komme i kontakt med de jentene jeg virkelig vil ha kontakt med... Forsvinner liksom bare blant de andre forespørslene (mange useriøse som gutter som ødelegger for oss gutter som vil være seriøse).

På byen: Her har jeg truffet flere jenter, men føler liksom det er vanskelig å treffe den rette her... føler liksom jeg alltid treffer jenter som jeg ikke kan tenke meg noe med videre her

Gjennom fest/venner: Henger stort sett med gutta og da treffer jeg ikke så mange jenter

Ellers i hverdagen studerer jeg i et mannsdominert miljø.

Noen som har noen tips til hvor og hvordan jeg skal lete for å finne den rette jena?

Det at mange på nettet er useriøse ødelegger ikke for deg. Tvert i mot kan du skille deg ut ved å virke mer ordentlig. Jeg har vært singel i mange år selv så jeg har ikke noen andre tips til deg enn å prøve og prøve (uten å vise at du er desperat). Du er heldig som er gutt så slipper du å treffe på haugevis at folk som bare utnytter deg for å få sex. De jentene som viser interesse er som regel oppriktig interesserte, eller i hvertfall interessert i å bli kjent med deg og se om det kan utvikle seg til noe.

Skrevet

Ole, hvis du oppretter en bruker, og logger deg inn her, så kan du få Personlig melding fra jenter som liker deg. Kanskje på grunnlag av det du skriver i disse debattene her.

Jeg leser mellom linjene (gjetter) at du er ute etter en kosete type kjærlighet som mange jenter ønsker seg. Du er også student, og på vei inn i imot greit yrke. Attraktiv :)

Skrevet

Ole, hvis du oppretter en bruker, og logger deg inn her, så kan du få Personlig melding fra jenter som liker deg. Kanskje på grunnlag av det du skriver i disse debattene her.

Jeg leser mellom linjene (gjetter) at du er ute etter en kosete type kjærlighet som mange jenter ønsker seg. Du er også student, og på vei inn i imot greit yrke. Attraktiv :)

Bra tips,men kanskje ikke så kult i ettertid å fortelle at jeg fant kjæresten på kvinneguiden (siden jeg er mann)...

Skrevet

Bra tips,men kanskje ikke så kult i ettertid å fortelle at jeg fant kjæresten på kvinneguiden (siden jeg er mann)...

Det er da detaljer som man ikke trenger å dele med alle og enhver, det er greit å si at du møtte henne på nett :)

Skrevet

Jeg er også mann, og jeg er ikke ute etter dame på KG. Jeg kom hit fordi jeg ønsket å lære mer om mennesker, kvinner, sjalusi og relasjoner. Og det har jeg fått. Det høres litt i overkant rosa ut å henge her, men det er interessant, og jeg kan stå for det.

Skrevet

en god del folk finner jo faktisk kjærester på nett da, og spesielt dersom de studerer/jobber og vanker i miljø som er kjønnsdominert i sitt eget kjønn.

men hadde ve heller brukt datesider(type sukker og slikt).

har ikke testet det selv, men kjenner flere som har testet det. noen med hell, andre ikke.

de er alle oppegående og attraktive, men de orker ikke atter en bytur med tanke på sjekking. dessuten kan man jo på nett være relativt åpen om preferanser.....

har ei venninne som nå har fått seg kjæreste gjennom den sukker-siden - virker som om det går veldig bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...