Gå til innhold

Tror jeg liker en venn

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet (endret)

Jaha, jeg hadde aldri trodd jeg skulle falle for kompisen min. Kjenner ikke hverandre så godt, men han har vært en kjempefin støtte etter at det ble slutt med exen min i sommer. Og forrige helg var vi ute sammen, hadde det kjempegøy, snakket om alt mulig. Og jeg innså at jeg nok liker han bedre enn som en venn..

Hva hadde dere gjort jenter? Jeg tør ikke si det rett ut at jeg liker han. Tenk om han avviser meg. Vet han likte meg før, men da var jeg opptatt. Skal møtes i morgen, så jeg er litt nervøs..

Endret av Carleigh-Ann
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg latt det stå til, ville nok ha prøvd å flørte og se om jeg fikk noe respons ;)

Skrevet

Men hvis det slår feil så er det mulig at du mister en venn.

En kamerat av meg prøvde en periode et forhold med ei som han hadde vært god venn med i flere år. Det fungerte ikke, og nå har de ikke kontakt lenger.

Se om det er verdt det.

Lykke til! :)

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Ojoj.. nå la jeg ut en oppdatering på facey som kan oppfattes kinky, og da kommenterte nettopp kompisen min at han kunne stille opp anytime.. Flørter han med meg tro?

Mulig at han ikke tør ta ting videre fordi han ikke vet hva jeg vil, men jeg nekter hvertfall å ta det opp. Får satse på at det går av seg selv.. For noe rot! Og det her er seriøst en bra kar, som jeg liker mer og mer.. :rødme:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han vil nok pule deg... Men var det ikke så at du var ferdig med mannfolk til evig tid?

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Han vil nok pule deg... Men var det ikke så at du var ferdig med mannfolk til evig tid?

Jo, jeg lever egentlig en fin nonnetilværelse Brutal Mann! Men så liker jeg denne kompisen da. Han har ikke prøvd seg på meg, han var hos meg i går. Og jeg turte ikke si at jeg likte han. Hvis det var sex han var ute etter så hadde han nok ikke valgt meg, han vet veldig godt at jeg ikke er ute etter noe casual. Da hadde han nok funnet seg en tøs på byen. Men han sier at han ikke liker one night stands. Så jeg vet liksom ikke..

Gjest Thefainter
Skrevet

Tja du kan jo prøve klassikeren: "min neste kjæreste skal være mer... som deg! :lur: snill og *andre ting du liker ved han* " Har hørt om flere kompiser som har fått den der, og svart "En som meg? hva er galt med MEG da? :sjenert: " Og vips så var de et par! :biggrin:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vel Besvimeren... Jeg ville sagt OK. Og så spurt om hun tror Norge kommer til EM.

Gjest Thefainter
Skrevet

Nå må du huske at ikke alle er som deg BM :)

Skrevet

Jo, jeg lever egentlig en fin nonnetilværelse Brutal Mann! Men så liker jeg denne kompisen da. Han har ikke prøvd seg på meg, han var hos meg i går. Og jeg turte ikke si at jeg likte han. Hvis det var sex han var ute etter så hadde han nok ikke valgt meg, han vet veldig godt at jeg ikke er ute etter noe casual. Da hadde han nok funnet seg en tøs på byen. Men han sier at han ikke liker one night stands. Så jeg vet liksom ikke..

Eg tror det går fint eg! :D, ta noen inisativ til han og da hvis du ikkje gjør det. Så blir han mer sikker :=). Da kan jo han være mer sikker tilbake xD

Skrevet

Skulle ikke du, drittlei av alle menn, nettopp i kloster?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...