Krill Skrevet 19. oktober 2010 #21 Del Skrevet 19. oktober 2010 Etter å ha avvist alle jenter på sider som sukker og lignende i frykt for at de alle var rare, så endret jeg syn på dette etter at jeg datet en jente jeg hadde truffet via andre kanaler. Etterhvert i datefasen forsto jeg at hun var en av de jentene på sukker jeg var skeptisk til, og hadde "nettdumpet". Og selv om det ikke ble noe mer med henne så var hun jo utvilsomt ganske så normal, og et scoop for den rette mannen. Så nå er jeg ikke lenger like skeptisk til nettdating. Selv om jeg fortsatt aller helst har lyst å treffe kvinner på andre måter. Hvordan rare trodde du at jentene på Sukker var?! Bare ble litt nysgjerrig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 19. oktober 2010 #22 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvordan rare trodde du at jentene på Sukker var?! Bare ble litt nysgjerrig.. Jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 20. oktober 2010 #23 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvordan rare trodde du at jentene på Sukker var?! Bare ble litt nysgjerrig.. Ikke noe annet enn typisk skepsis og fordommer til nettdating og nettdatere (en heftig dose projeksjon her, all den tid jeg faktisk har brukt en del tid på nettsider som sukker). Så selv om jeg "visste" at det fantes helt normale folk der inne (jeg vil jo anse meg selv som en), måtte jeg første treffe på en for å innse det. En annen ting jeg innså var at jeg er vanvittig mye mer overfladisk og kynisk på nett enn hva jeg er ellers i livet. Hun som fanget min interesse utelukkende med sitt utseende og utstråling på en bar, fant jeg lite attraktiv på bilde på sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann_30 Skrevet 20. oktober 2010 #24 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg driver og prøver litt nettdating igjen nå.. Har ikke hatt den store suksessen så langt. Men ting tar kanskje litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #25 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har det siste året vært i to bryllup - begge resultat av nettdating. Helt normale mennesker, som sikkert kunne fått seg kjæreste på andre måter også. Nå er det svært vanlig og naturlig å nettdate, og veldig mangefinner kjæreste på den måten. Jeg tror de færreste er så rare at de aldri ville møtt noen på en annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nika_83 Skrevet 20. oktober 2010 #26 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg traff min kjære gjennom møteplassen.no Pga hvor vi bodde i landet hadde vi ikke mulighet til å treffes før det var gått flere mnd og jeg var kommet hjem på ferie.. Hadde holdt kontakt via profilen og msn(etterhvert) fra september til april, så følte jeg kjente han ganske så godt.. Men var allikevel ganske tilbakeholden og prøvde å distansere meg litt.. Når vi så møttes var det full klaff Har vært sammen i to år og jeg er 100% sikker på at jeg har funnet drømmemannen min Jeg var også en av de som var skeptisk til nettdating og syntes det var litt "flaut" å innrømme at man hadde en profil. Men jeg fikk jo bevist at det går ann å finne "den rette" på nettet Men man må være obs når man begir seg inn på nettdating.. Det er mye rart der ute, men det kan også være at drømmemannen/dama bare venter på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå