AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Nå har jeg nettopp spist 150 gram sjokolade (de største platene) alene på en ettermiddag. Er jeg syk i hodet?
Independent_ Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Ja du er litt syk i hodet som ikke spiste mer enn 150 gram...
SummerJoy Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Det var da ingenting. Jeg knerter ofte to alene.. :D
Gjest scorpius Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg føler meg ikke alltid så fysisk bra etter å ha spist så mye sjokolade, MEN godt er det :rødme:
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Nå har jeg nettopp spist 150 gram sjokolade (de største platene) alene på en ettermiddag. Er jeg syk i hodet? De største platene er 200 gram! Og jeg sluker en sånn uten problem
solitair Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Nå har jeg nettopp spist 150 gram sjokolade (de største platene) alene på en ettermiddag. Er jeg syk i hodet? Du kosa deg sikkert
Gjest Helene_Mari Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg kan lett spise to 200 grams plater på en ettermiddag jeg er skikkelig søtsugen
Independent_ Skrevet 8. oktober 2010 #13 Skrevet 8. oktober 2010 Sjokolade er noe av det som gjør livet verdt å leve! Da jeg var i USA og all sjokoladen smakte dritt, fant jeg ut hvor viktig norsk melkesjokolade var
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #14 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har akkurat proppet i meg 430 g godis 150 g er for pingler!
Meaty Skrevet 8. oktober 2010 #16 Skrevet 8. oktober 2010 Sjokolade er noe av det som gjør livet verdt å leve! Da jeg var i USA og all sjokoladen smakte dritt, fant jeg ut hvor viktig norsk melkesjokolade var Ja! Hershey's er så overvurdert! Det smaker bare beskt, og sjokoladen er kornete og ekkel! Jeg kan spise en stor pose Smash på no time.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #17 Skrevet 8. oktober 2010 herregud, det er jo den belgiske sjokoladen som ruler da!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #18 Skrevet 8. oktober 2010 herregud, det er jo den belgiske sjokoladen som ruler da! Jeg kjøpte, litt på impuls, og SLETT ikke fordi jeg ligger under for en abnorm trang til å spise Belgisk Sjokolade, tre plater à 400 gram på min siste tur til London. La meg si det slik... jeg angrer litt. På at jeg ikke kjøpte MER. De varte ikke en uke engang. Jeg knertet den ene på en enkelt kveld! Nesten et halvt kilo sjokolade med nøtter. Og whisky (Single malt, single cask, Talisker, 10 år gammal, SKye, Mmmmmm) Og jeg var klar for MER!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #19 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg kjøpte, litt på impuls, og SLETT ikke fordi jeg ligger under for en abnorm trang til å spise Belgisk Sjokolade, tre plater à 400 gram på min siste tur til London. La meg si det slik... jeg angrer litt. På at jeg ikke kjøpte MER. De varte ikke en uke engang. Jeg knertet den ene på en enkelt kveld! Nesten et halvt kilo sjokolade med nøtter. Og whisky (Single malt, single cask, Talisker, 10 år gammal, SKye, Mmmmmm) Og jeg var klar for MER! Memo to self! IKKE del med samboer neste gang. Det er ikke det at hun ikke setter PRIS på Belgisk Sjokolade og Single Malt, tvert imot! Hun deler Vår smak i alt for høy grad. (Dette Kongelige Vi er whiskyindusert, og skriver seg fra overdrevent inntak av reste av London-importen. It will pass, alas!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå