AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har hatt det utrolig fint med en mann. Men så fortalte han meg at han ikke likte meg noe særlig alikavel. Det var jo en ærlig sak, og vi ble enige om at det var best å kutte kontakten. Etter det har vi egntlig bare fortsatt som før, om enn ikke like mye meldingsutveksling (og jeg nekter å ta kontakt først). Hvordan i allverden forholder man seg til noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Del Skrevet 7. oktober 2010 han har deg vel i reserve i tillfelle han ikke finner noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 7. oktober 2010 #3 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jepp, du blir holdt varm til han finner seg noe bedre. Kutt han helt ut. Når han sier han ikke liker deg noe særlig, så bør du bare gi blaffen i hele fyren. Hvem sier sånn, egentlig?! Greit å tenke det, men det går jo an å pakke det litt inn da. Har du litt stolthet, så bare slutter du å svare han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 7. oktober 2010 #4 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jepp, du blir holdt varm til han finner seg noe bedre. Kutt han helt ut. Når han sier han ikke liker deg noe særlig, så bør du bare gi blaffen i hele fyren. Hvem sier sånn, egentlig?! Greit å tenke det, men det går jo an å pakke det litt inn da. Har du litt stolthet, så bare slutter du å svare han. Støtter dette. Helt unødvendig å si det på den måten. Fuck han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2010 #5 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har hatt det utrolig fint med en mann. Men så fortalte han meg at han ikke likte meg noe særlig alikavel. Det var jo en ærlig sak, og vi ble enige om at det var best å kutte kontakten. Etter det har vi egntlig bare fortsatt som før, om enn ikke like mye meldingsutveksling (og jeg nekter å ta kontakt først). Hvordan i allverden forholder man seg til noe sånt? Når han har sagt til deg at han ikke liker deg noe særlig, så er det din oppgave og ditt ansvar å kutte ham helt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Del Skrevet 7. oktober 2010 Når han har sagt til deg at han ikke liker deg noe særlig, så er det din oppgave og ditt ansvar å kutte ham helt ut. Enig. Kutt han ut, og for all del ikke bruk penger på han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #7 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jepp, du blir holdt varm til han finner seg noe bedre. Kutt han helt ut. Når han sier han ikke liker deg noe særlig, så bør du bare gi blaffen i hele fyren. Hvem sier sånn, egentlig?! Greit å tenke det, men det går jo an å pakke det litt inn da. Har du litt stolthet, så bare slutter du å svare han. Han pakket det ganske fint inn, men det var nok akkurat det han mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 7. oktober 2010 #8 Del Skrevet 7. oktober 2010 Enig. Kutt han ut, og for all del ikke bruk penger på han! *undertrykt fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 7. oktober 2010 #9 Del Skrevet 7. oktober 2010 Og gi blaffen i fyren. De kommer alltid tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2010 #10 Del Skrevet 7. oktober 2010 Og gi blaffen i fyren. De kommer alltid tilbake. Det gjelder nok ikke for alle, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #11 Del Skrevet 7. oktober 2010 Enig. Kutt han ut, og for all del ikke bruk penger på han! Hvordan i allverden skulle jeg bruke penger på ham? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #12 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvordan i allverden skulle jeg bruke penger på ham? :klø: Bare glem det. Var en intern spøk for å mobbe Steinar litt. Kunne ikke dy meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 7. oktober 2010 #13 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvordan i allverden skulle jeg bruke penger på ham? :klø: Meldingene du sender til han ? Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt har holdt kontakten når han forteller deg at han ikke liker deg.. Burde jo egentlig være hint nok til å bli ferdig med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2010 #14 Del Skrevet 7. oktober 2010 Bare glem det. Var en intern spøk for å mobbe Steinar litt. Kunne ikke dy meg! Kvinnfolk bruker bare penger på seg og sitt. What else is new? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. oktober 2010 #15 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det gjelder nok ikke for alle, nei. Jeg synes du i din situasjon skal være forsiktig med å trekke den konklusjonen. Hva har ikke du holdt på med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. oktober 2010 #16 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Kvinnfolk bruker bare penger på seg og sitt. What else is new? Dine erfaringer med og bitterhet over en spesifikk kvinne generaliserer du til å gjelde alle kvinner. Du fremstår ikke særlig sjarmerende, men det er vel heller ikke noe mål for deg på KG, heller. Endret 7. oktober 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. oktober 2010 #17 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Dine erfaringer med og bitterhet over en spesifikk kvinne generaliserer du til å gjelde alle kvinner. Du fremstår ikke særlig sjarmerende, men det er vel heller ikke noe mål for deg på KG, heller. Nei, det er ikke poenget for meg her, det har du helt rett i. Jeg syns det er veldig behagelig å kunne si meningene mine rett ut UTEN å måtte tenke på hvordan andre reagerer på dem. Ute i virkeligheten er folk flest forferdelig hårsåre (og ikke minst begrensede i tankegangen), noe jeg syns er ekstremt slitsomt. Det er de fleste sikkert her også, men jeg behøver ikke bry meg. Altså meget befriende Samtidig er det interessant å diskutere ulike meninger utifra ulike ståsteder. Endret 8. oktober 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 9. oktober 2010 #18 Del Skrevet 9. oktober 2010 Fra ditt ståsted, Steinar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonsi Skrevet 9. oktober 2010 #19 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hadde jeg vært sammen med en, og han kom å sa til meg, at han ikke likte meg mer, ja da hadde jeg helt klart tatt det til meg, og reist min vei. Ingen vil vel fortsette i et forhold hvor man vet at den andre ikke liker deg? Bli kvitt denne typen, han bruker deg. Ingen tvil om det. Det finnes da andre snille gutter der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå