Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en ung jente på 22 som sliter veldig med huden (i ansiktet). Har kjempe sensitiv hud, som fort blir veldig rød, i tillegg til at det ofte svir. På toppen av dette får jeg utrolig lett kviser, og har dessuten mange sorte prikker. Bruker jeg produkter for sensitiv hud, får jeg mer kviser (som regel) og bruker jeg produkter for kombinasjonshud, så får jeg ENDA mer rød og sviende hud! Har prøvd bl.a. MD og Elemis sine serier for sensitiv hud, men merket ingen forbedring, nesten tvert i mot. Er det noen her inne som har noen råd og anbefalinger å komme med? (Har vært hos flere hudpleiere, men får alltid forskjellige beskjeder!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få prøver på Matis eller Pevonia for eksempel med en hudpleier :)

Skrevet

kanskje du egentlig har rosacea?(selv om det er rart at ingen av hudpleierene har sagt dette)

da må du bruke spesialprodukter for dette

Skrevet

kanskje du egentlig har rosacea?(selv om det er rart at ingen av hudpleierene har sagt dette)

da må du bruke spesialprodukter for dette

Egentlig ikke sååå rart. Rosacea er en mer kompleks ting å handskes med, og man må dra til hudlege for å sjekke dette.

Fleste hudpleiere jeg har vært borti vet lite om rosacea, dermatitt og andre hudlidelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...