Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Helene_Mari
Skrevet

Hun er ett troll,skjønner ikke at dere andre bruker så mye tid på utfyllende svar når dere vet hun troller.

Hvordan kan du være så sikker på at hun er et troll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med de andre her, hold deg langt unna!

Skrevet

Hvordan kan du være så sikker på at hun er et troll?

Har du sett henne svare på noen av innleggene?Typisk trollete oppførsel hun er bare ute etter reaksjoner.

Skrevet

Har du sett henne svare på noen av innleggene?Typisk trollete oppførsel hun er bare ute etter reaksjoner.

Kan godt hende ts er et troll, men det du sier her er jo ikke noe bevis på det.

Iblant kan det ta dager før jeg svarer på en tråd jeg har startet fordi jeg har vært for opptatt, vært bortreist, syk eller glemt bort hele tråden.

Det har også hendt at jeg aldri har svart på en tråd igjen fordi jeg ikke har visst hva jeg skulle ha svart, eller fordi jeg har følt at alle var mot meg og jeg tenkte at et svar ville trigget enda mer kritikk.

Og uansett: Om ts er et troll kan det godt hende at mange andre er i samme situasjon eller kan komme i en slik situasjon, og derfor synes jeg det er veldig ok å diskutere temaet enten ts er troll eller ikke. Temaet er interessant i seg selv.

Skrevet

(Nei nei nei), hold nå kjæft, Hvist de finner tonen, så er jo det bra, betyr ikke at han er ond bare fordi han er somalier, og ja, dere sier (bare kall meg rassist) og det er jo bra, for er jo det dere er. jævla rassister. Få et liv, Idioter.

Skrevet

(Nei nei nei), hold nå kjæft, Hvist de finner tonen, så er jo det bra, betyr ikke at han er ond bare fordi han er somalier, og ja, dere sier (bare kall meg rassist) og det er jo bra, for er jo det dere er. jævla rassister. Få et liv, Idioter.

Hva babler du om egentlig?Jeg vet ikke om ts er ett troll er hva hun er,men hvis dette er ett serriøst spøsmål så bør hun hvertfall ikke høre på deg.Somaliere som henger ved akerselva har hvertfall ikke rene tanker.Måten ts beskriver seg selv på tyder på dårlig selvtillit og null erfaring med menn,så hun tar det hun får.

Han vil nok missbruke henne for penger og oppholdstilatelse og sex får han seffølgelig da alle norske damer er horer i deres øyne.Somalske menn prøver seg på alt som har fitte ;)trist,men sant.

Skrevet

hold deg langt unna..aids,7 koner,nei fy kor ekkelt

Skrevet

Jeg er langt i fra noen rasist, men hold deg unna og sats på en annen. Når han ikke har papirer her i landet er det mest sannsynlig at han trenger deg eller andre for papirer. Alle på mottak er redde for å bli sendt hjem ettersom norge er blitt veldig strenge...ihvertfall strengere. Han er nok ikke ute etter å tilbringe resten av livet med deg uansett hva du gir ham. Du kan selvfølgelig gjøre som du vil, men sats på ditt eget beste og hør på hva folk her på KG sier.

Skrevet

Hva vist han får oppholdstilatelse da? er han fortsatt like ille da? Eller vil det ikke ha noe og si grunnet landet han kommer fra? Godt muligt TS er et troll som solk sier, men da blir jo det uansett et hypotetiskt spørsmål. Synest det er interesant og lese alle responsene her, vældigt mye fremmedfrykt, Ganske insnevret syn, Alle er ikke like, Bare fordi en person kommer fra Somalia betyr ikke at han kun er ute etter og bruke folk osv, Synest folk burde skjønne såpass.Men det er vell og forlange litt for mye :frustrert:

Skrevet

Somaliere som henger ved akerselva selger dop. Men han kan jo være snill likevel. Hun får vel bare velge selv, om hun gidder en sånn...

Gjest Raindrops
Skrevet

Hva vist han får oppholdstilatelse da? er han fortsatt like ille da? Eller vil det ikke ha noe og si grunnet landet han kommer fra? Godt muligt TS er et troll som solk sier, men da blir jo det uansett et hypotetiskt spørsmål. Synest det er interesant og lese alle responsene her, vældigt mye fremmedfrykt, Ganske insnevret syn, Alle er ikke like, Bare fordi en person kommer fra Somalia betyr ikke at han kun er ute etter og bruke folk osv, Synest folk burde skjønne såpass.Men det er vell og forlange litt for mye :frustrert:

Har du lest ordentlig hva folk svarer? Problemet er ikke at han kommer fra Somalia, problemet er at han henger rundt Akerselva. Kombinasjonen ser utvilsomt ikke bra ut, og det handler ikke om rasisme, det er fakta.

Skrevet

Hvorfor må det nødvendigvis være ett troll? Somalske menn får seg da norske damer hele tida, også de som henger ved elva, så det er ikke så fryktelig usannsynlig. Jeg gikk selv på date med en afrikaner som sjekket meg opp på gata på løkka en gang, og han oppførte seg som en hvilken som helst annen date. Mitt råd er å ikke gå rett fra å veksle noen ord på gata, til å invitere han hjem til deg. Dersom du mener dette seriøst bør du forsøke å møte han på nøytrale, offentlige steder, som feks en kafe, kinotur osv.

Det som gjør meg litt skeptisk er det at han ikke har opphold, og jeg ville nok unngått å involvere meg pga det. Det at han henger ved elva kan tyde på at han allerede har fått avslag, og tjener til livets opphold på å selge hasj, siden han ikke kan ta en vanlig jobb med ulovlig opphold i landet. Jeg har hatt litt kjennskap til miljøet der nede, og så godt som alle utlendingene som henger der er enten ulovlige innvandrere eller mindreårige som har blitt kastet ut hjemmefra.

Skrevet

Har du lest ordentlig hva folk svarer? Problemet er ikke at han kommer fra Somalia, problemet er at han henger rundt Akerselva. Kombinasjonen ser utvilsomt ikke bra ut, og det handler ikke om rasisme, det er fakta.

:slåss: Vist du sier det så. Tror vi bare skall være enig i og være uenig

Skrevet

Vennligst lytte til andre! :sjokkert:

Jeg er også en utlending her i Norge .. men jeg vet fra min hjemland Tyskland.

Der ser de akkurat de kvinnene som ikke har mye hell, må tas opp. De er på jakt etter oppholdstilatelse, sex, penger .. De har som regel 1-2 kvinner i deres land ..

Jeg er ikke rasist, men vær forsiktig .. det er slik og slik .. og hvis du vil prøve .. Hang ut som jeg sa i områder med stor trafikk, kan du komme til en kjæreste, fordi du vil muligens ikke høre nyansene. . .. men hun..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...