Mrs. K Skrevet 8. oktober 2003 #1 Del Skrevet 8. oktober 2003 Mange har vel som barn fått instrukser om ikke å pille seg i nesen eller skjele med øynene. Hvilke argument brukte dine foreldre og hva sir du til barna dine? Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. oktober 2003 #2 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ett bilde sier mer enn tusen ord... Behøver vel ikke så mange argumenter etter dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Mine foreldre sa at øynene kunne sitte fast hvis jeg skjelte. Kan de det? Burde jeg forklare det til barna mine? Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polyanna ikke innl. Skrevet 8. oktober 2003 #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 Mamma sa at hvis jeg skar grimaser så ville jeg bli seende ut som Jan Teigen! Er det noe problem å skjele, da? Og pille nesen kan du kanskje forklare med sykdom og basselusker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 9. oktober 2003 #5 Del Skrevet 9. oktober 2003 Instruksen min er at pelle seg i nesa og klø seg i baken det er noe vi gjør hjemme når ingen ser på. Bussefantene må jo ut. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå