Gå til innhold

Skråblikk i et diskusjonsforum skal ikke diskuteres :D

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til forskjell fra alt annet i et diskusjonsforum, så skal ikke skråblikk diskuteres.

Er så lei av å lese denne setningen: Hallo? Det er jo Skråblikk og generaliseringer!

Da begynner jeg virkelig å lure. Er kanskje denne bestemmelsen gjort pga at dere skal slippe å stå for meningene?

Det jo helt logisk å dra inn på et diskusjonsforum og slenge ut fordommer, for så å be folk om å ikke sende skråblikk eller tilbakemeldinger :klø:

Det er helt ulogisk for meg. Rett og slett!

Om en har en fordom eller en tanke som ikke er god nok til å ikke kunne diskuteres (i det virkelige liv også), pleier man å holde munn om det, eller så kommer man til å få tilbakemeldinger.... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke hensikten med et et forum som heter "generaliseringer". Hvorfor i alle dager skal man ha et eget forum for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Det er jo ikke min feil at en annen ikke kan la være å si fordommen sin til offentligheten, hehe. Er mange tanker jeg lar være å si til offentligheten. På lik linje kan jeg jo gå til et forum å slenge de tankene ut, men det betyr da heller ikke at jeg ikke skal få tilbakemeldinger på et sted hvor ting diskuteres.

Det faller ikke meg helt logisk inn, at jeg skal komme til et diskusjonsforum og slenge ut fordommene mine, for så å kreve at de ikke skal diskuteres! Det er jo du som har tatt opp diskusjonen, ikke meg.

Jeg startet jo ikke denne tråden, for at ingen skal diskutere eller reflektere over det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg også sett mye til. Det sender meg bare rett ut fra denne delen av forumet, og skjønner ikke vitsen med at det skal stå heller. Her møter man for det meste bare probleminnstilte temaer, hvor en ikke burde ytre så mye tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...