Gjest La Lune Skrevet 8. oktober 2003 #1 Skrevet 8. oktober 2003 Er det noen som vet hva den norske tittelen på denne boken heter? Jeg var ganske sikker på at den het "Små kvinner" men jeg har søkt og søkt på Haugenbok, Bokkilden mm. men får bare opp den engelske utgaven av boken og ikke den oversatte utgaven. Vil gjerne gi denne boken som gave til min niese men hun er for ung til å kunne lese en engelsk bok. Finnes den ikke på norsk? Det synes jeg i så fall er rart da den er en amerikansk klassiker på lik linje med "Tatt av Vinden" og "Anne fra Bjørkely". La Lune
Ingeborg Skrevet 8. oktober 2003 #2 Skrevet 8. oktober 2003 "Småfrøkener", tror jeg. Husker jeg leste bøkene da jeg var liten.
Gjest La Lune Skrevet 8. oktober 2003 #3 Skrevet 8. oktober 2003 Småfrøkener var det!!! Hjertelig takk Ingeborg! La Lune
Snehvit Skrevet 8. oktober 2003 #4 Skrevet 8. oktober 2003 Filmen som er basert på denne boken er også veldig koselig!
Gjest La Lune Skrevet 8. oktober 2003 #5 Skrevet 8. oktober 2003 Ja den er kjempefin, jeg så den da den gikk på Cinema sist Jul. Nå har jeg også funnet den norske utgaven av boken og bestilt den. Nok en gang takk for hjelpen Ingeborg. La Lune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå