Nita Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 I min iver etter å være en god venninne, har jeg påtatt meg å prøve å finne ut hva slags opplegg vi skal lage til på min venninnes 50-års dag i begynnelsen av neste år. Problemet er bare at jeg aldri har arrangert slike fester selv, så jeg føler meg litt på tynn is her Vi blir mellom 10 og 20 stykker, har lokalet i boks, men det er resten jeg ikke har fått til. Jeg har noen tanker om dette som jeg gjerne vil dele og ønsker eventuelle innspill fra dere. Utgangspunktet er at vi bor på hver sin kant av landet, så jeg kan ikke bidra så mye praktisk før den siste uken før festen. Venninnen min er i full jobb, har ikke familie eller nettverk i nærheten, så det hele må gjøres enkelt.Budsjettet er på ca 10.000 og da er lokalet allerede betalt. Jeg tenkte koldtbord, har sett interessante cateringsfirmaer som leverer helt greie koldtbord fra 170 pr. hode og oppover. Jeg tenkte vi kunne pynte og bake selv, servere drikke til mat og en kaffe avec utenom, og at folk hadde med seg annen drikke. Når det gjelder underholdning tenkte jeg DJ, som kunne spille 70',80' og 90'-talls musikk. Problemet er jo bare om budsjettet vil dekke dette eller at det kanskje ikke er vanlig i en bursdag. Sånn til slutt, det skal være i hovedsak en bursdagsfest, ikke selskap. Håper noen kan hjelpe meg med noen gode innspill
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Mat til 10-20 personer er da enkelt å fikse selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå