Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nysgjerrig her...

Jeg er ingen super til å tolke kroppspråk, ei heller når det er sikre tegn på at menn flørter..eller at de bare er en oppmerksom grei "kompis"

Etterhvert hvis ting utvikler seg blir man jo sikker, men det er vel lett å tolke feil, kanskje gå glipp av DEN muligheten hvis en er sjenert..

Eller i verste fall dumme seg loddrett ut hvis det viser seg å bare være kameratslig

(tenker da voksne mennesker på jobb/skole etc den aller første tiden en "begynner se hverandre")

Når kan vi være sikre på at den vi har et godt øye til, ser på oss med det samme øye..?

Noen som sitter med fasiten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han sikler når han ser på deg, og buksa buler ut, kan det tyde på en viss interesse...

Skrevet

Det er ihvertfall ingen garanti at menn holder begge dine hender, kysser deg og ser deg dypt inn i øynene....

Skrevet

Hmmm... er det ingen "sikre tegn" for at du enten har havnet i "det gode selskap" eller "the friend zone" bortsett fra de forslagene ovenfor her..?

Jeg er jo nøktern, venter ikke noen stor plakat eller et langt referat...bare små ting vi jenter kan se etter som ikke er så innlysende som "bulen i buksa" :enig:

Skrevet

Dersom du gjentatte ganger tar han i å se på deg er han interrisert :)

Skrevet

Hvis du får tegn på at han følger ekstra med på hva som skjer rundt deg. Engang var det en som stjal pilsen min og jeg for min del hadde enda ikke lagt merke til det, men det var to andre øyne som hadde fått det med seg :lur:

Skrevet

Og så hvis han ikke makter å bryte øyekontakten...

...med brystene dine. :sjenert:

Skrevet

Så hva gjør vi jenter når vi merker/tror vi blir flørtet med, beste måte å respondere på uten å dumme seg ut...

Skrevet

Så hva gjør vi jenter når vi merker/tror vi blir flørtet med, beste måte å respondere på uten å dumme seg ut...

Smile litt mer tilbake. Se hvordan han svarer tilbake.

Skrevet

Du kan være trygg på at han er interessert når han kikker på deg med en ømhet i øynene, ofte, og gjerne i smug eller uten grunn.. Og da er det bare å kikke tilbake, så bygger det seg opp en spenning.. Og når anledningen byr seg så går man videre..

Skrevet

Man merker det bare!

Jeg er ganske sikker på, at når du føler noen flørter med deg, så stemmer det. Du er usikker fordi du kanskje ikke helt kan tro det, eller ikke er den mest flørtede personen selv. Når man merker det er flørt, men vet at man kanskje må ta neste steg for at det ska skje noe, så begynner man å tvile...Tenk hvis han ikke flørtet? Tenk hvis det ikke var meg? Kanskje han er sånn med alle? osv osv.

OG, om de er super hotte, er det ekstra vanskelig å ta det til seg! :rødme: Jeg hadde den vakreste skapningen jeg noen gang har sett, som flørtet med meg, det var IKKE til å ta feil av, og min venninne merket det også. For at ta de fysiske kjennetegnene, så søkte han blikket mitt flere ganger, han gikk etter meg og stod i nærheten ( dette var en secrity i klesbutikk ), og jeg kunne kjenne blikket hans på meg, selv når jeg stod med siden til, da jeg gikk forbi ham, blunket han og smilte, og hver gang jeg kikket bort, smilte ham og holdt blikket mitt ( alltid jeg som så bort, ble jo super flau og skjelven! )

SÅ, skulle jeg gjort noe? Så absolutt! Men jeg ble for sjenert da jeg merket så åpentlyst at han flørtet :sjenert: ... Damn it..

Skrevet

Man merker det bare!

Jeg er ganske sikker på, at når du føler noen flørter med deg, så stemmer det. Du er usikker fordi du kanskje ikke helt kan tro det, eller ikke er den mest flørtede personen selv. Når man merker det er flørt, men vet at man kanskje må ta neste steg for at det ska skje noe, så begynner man å tvile...Tenk hvis han ikke flørtet? Tenk hvis det ikke var meg? Kanskje han er sånn med alle? osv osv.

OG, om de er super hotte, er det ekstra vanskelig å ta det til seg! :rødme: Jeg hadde den vakreste skapningen jeg noen gang har sett, som flørtet med meg, det var IKKE til å ta feil av, og min venninne merket det også. For at ta de fysiske kjennetegnene, så søkte han blikket mitt flere ganger, han gikk etter meg og stod i nærheten ( dette var en secrity i klesbutikk ), og jeg kunne kjenne blikket hans på meg, selv når jeg stod med siden til, da jeg gikk forbi ham, blunket han og smilte, og hver gang jeg kikket bort, smilte ham og holdt blikket mitt ( alltid jeg som så bort, ble jo super flau og skjelven! )

SÅ, skulle jeg gjort noe? Så absolutt! Men jeg ble for sjenert da jeg merket så åpentlyst at han flørtet :sjenert: ... Damn it..

Jepp, dette høres ut som meg og min situasjon...

For godt til at det er sant...tror det ikke, leter etter signaler på interesse eller bare venn..?

Jeg grubler meg vel ihjel før det skjer noe :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...