Myrica Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 (endret) ... Endret 7. oktober 2010 av Myrica
Gjest ThatWoodcut Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Puttet noe som luktet veldig vondt i postkassen deres Eller lagt inn klager. Men pass på så du ikke blir oppfattet som "den nye som bare klager".
Myrica Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg tror ikke jeg vil bli sett på som den nye som bare klager, i og med at de garantert har fått klager tidligere også, men det hjalp tydeligvis ikke! De som solgte leiligheten til meg var bare sjeleglad for å få solgt, men det skjønner jeg nå, de hadde et lite barn også... Det er to soverom i leiligheten, ett lite og ett som er dobbelt så stort.. ulempen er bare at de over ligger på det store rett over, så alt høres veldig godt. De som bodde her før meg lå på det lille rommet, det var så vidt plass til en dobbeltseng og en barneseng... nå vurderer jeg å flytte inn på det lille rommet også...
Gjest ThatWoodcut Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Er det bare du som hører bråket da? Hvis det er fler, ville jeg fått med meg dem på en stor klage. Klager fra en person kan jo tross alt ignoreres, men hvis dere er fler må det vel bli litt action
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå