itspersonal Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Hei! Nå trenger jeg sårt litt hjelp fra dere jenter og kvinner på forumet. Samboeren min har fødselsdag om noen dager og jeg har som alltid fått en milevis lang ønskeliste... Alt i fra A-Å av klær samt en del andre ting og ukjente redskaper som har navn fra en annen verden. Som tittelen nevner ønsker hun seg blant annet, en parkasjakke (tror jeg) med pels rundt hetta. (viktig at pelsen IKKE er ekte, siden hun ikke liker ekte pels av etiske grunner) Vi bor i Bergen og jeg hadde derfor satt pris på litt hjelp og veiledning fra dere opplyste. Jeg har planer om å bruke mellom 500 og 2000,- kr. (jeg ønsker å kjøpe noen andre småting også, så jo lavere prisen er, jo mer annet moro får hun) Hun er 27 år og er relativt ung til sinns. Jeg har trasket Bergen rundt den siste uken (og dere som bor i Bergen vet hvordan været har vært de siste dagene!) og har kun funnet ett alternativ som er brukbart (men jeg er ikke helt fornøyd). Mitt største problem er selvfølgelig at jeg ikke vet hvor jeg skal lete. Noen som har forslag til enten en pen parkas eller forslag til noen flotte butikker for den slags? Endret 7. oktober 2010 av itspersonal
Xtra_lilje Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Sett på VeroModa? De har endel. Ellers har jeg sett noen fine fra Didrikson, selges på Intersport og XXL, tror jeg.
itspersonal Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2010 Sett på VeroModa? De har endel. Ellers har jeg sett noen fine fra Didrikson, selges på Intersport og XXL, tror jeg. Det alternativet jeg har funnet var på Vero Moda ja En svart eller grå parkas til 899,- kr. tror jeg det var. Den er i grunnen aktuell, med det hadde vært flott med noen flere alternativer. Jeg skal sjekke de fra Didrikson etter jobb i dag. Takk for svar! Jeg tar gjerne i mot flere alternativer.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Carlings har noen Jeg kjøpte en fra Red Label for noen år siden som holdt seg veldig godt og var god og varm, men de de selger nå er litt annerledes i kvaliteten, så jeg vet ikke om de er like gode.
Gjest luzylue Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Så snill kjæreste du er som bryr deg så masse om å finne en fin gave til jenta di H&M, Carlings og Bikbok vet jeg selger parkaser i hvert fall. Men hva med et gavekort f.eks, så kan hun velge selv?
Stellia Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Bik Bok har fine parkaser inne nå. Spesielt en modell som heter Park Parkas, som også er ganske populær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå