Stine Josefine Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Hei! Vi kunne tenkt oss 2 uker i Spania til neste sommer og leie oss hus/leilighet. Men, kunne tenkt oss og byttet plass etter ei uke. Vi vil gjerne ha nærhet til strand, restauranter, dagligvarebutikk og ikke minst skal det være fint for familie med barn der. Tenkte vi skulle ta utgangspunkt i Alicante flyplass - kan dere anbefale 2 steder ikke så mange mil fra flyplassen som er fine? På forhånd takk!
Brukernavn Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Er det en spesiell grunn til at det må være i nærheten av Alicante? Jeg bare spør fordi jeg har et kjempetips til deg i nærheten av Malaga, men vil ikke være en av dem som trer mine råd nedover noen som ikke vil ha dem Endret 7. oktober 2010 av Brukernavn
Stine Josefine Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2010 Hehe, neida - det må ikke være i nærheten av Alicante Ser bare at det ofte er billige flybilletter til/fra Alicante Kanskje like billige billetter til/fra Malaga?!? Tar GJERNE imot tips!
Brukernavn Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Min erfaring er nemlig omvendt; alle de gangene vi har sjekket har billettene vært dyrere til Alicante enn til Malaga Jeg anbefaler Algarrobo Costa en kort kjøretur øst for Malaga. Vi har leid samme leilighet der to ganger fordi vi trivdes så utrolig godt første gangen. Skal ikke se bort i fra at vi skal tilbake dit flere ganger også. Leiligheten ligger RETT ved stranden, det er privat basseng tilhørende blokka. Dette ligger også rett ved. Bassenget har nøkkel og badevakt, så det er stort sett rent og ryddig og ordnede forhold der. Det er flere småbutikker i byen, samt en stor dagligvare rett over gata. Det ligger flere restauranter langs hele strandpromenanden. (Hvis du skulle ende opp med å reise hit skal jeg fortelle deg hvilke som er best også ) Vi STORTRIVES i dette området. Det er også et godt utgangspunkt for småturer til fine nærliggende områder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå