Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal i svømmehallen i dag, eller det er i hvertfall planen. Problemet er bare at jeg ikke har badetøy som passer :( Noen som vet hvor jeg får kjøpt en badedrakt for store mager? :lete:

Har de sånnt på H&M??

Håper det er noen som kan hjelpe meg! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg har bare brukt en "vanlig badedrakt" i større størrelse. De er jo så tøyelige at det fungerte fint. Gravidbadedrakter finnes, men de koster mye. Og den jeg brukte fikk jeg for 79 kr ;)

Denne badedrakten (i to størrelser større enn jeg var før jeg ble gravid, eller var det tre?) fungerte fint for meg inntil ca en måned før fødsel sist, så jeg forsøker nå å finne den igjen...

Skrevet

Lurt, jeg behøver vel egentlig noe dyr gravidbadedrakt nei ;) Vet du (eller noen andre) om de selger badedrakter på kjedebutikker som H&M, Cubus eller lignende? ;)

Gjest AnneShirley
Skrevet

Ja, jeg har kjøpt badedrakt på både H&M og Cubus. Men det er vel ofte best utvalg om sommeren. Og så går det mye i bikinier for tida (det er jo også et alternativ, for der får jo magen "fritt spillerom" ;) ).

Skrevet

(det er jo også et alternativ, for der får jo magen "fritt spillerom" ;) ).

Ja kanskje jeg skal satse på bikini så får jeg vist frem den store magen som jeg er så stolt av.. :rødme: :fnise:

Skrevet

Ellos har ofte ganske stort utvalg av badedrakter - og de har hele sesongen! ;)

Skrevet

Må ha i dag :sukk:

Skrevet

Sjekk ut Lindex. Jeg fikk tak i gravidbadedrakt der midt på vinteren.

Skrevet

HM hadde gravidebadedrakt i fjor vinter iallfall, men var ikke plass til gravidepupper i den, så jeg kjøpte meg en vanlig badedrakt en størrelse eller to større. Endte opp med å kjøpe på undertøysforretning jeg, for jeg og måtte ha tak i badedrakt på dagen og rakk ikke å sjekke flere steder...

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg kjøpte på H&M, og jeg fikk faktisk inn gravidepuppene mine - og nå de enda større ammepuppene :fnise:

Gjest Emo Fisk
Skrevet

Jeg kjøpte på Kappahl. Det er ikke engang en gravidbadedrakt, bare en vanlig en størrelse over. Fungerte faktisk helt fint (men jeg prøvde den først da..)

Kjøpte graviddrakt fra hm først, og den fungerte ikke i det hele tatt.

Skrevet

Jeg handlet en gang på ellos. ... Og fikk postkassen oversvømt av reklame! Den eneste måten å få stoppet det på var å sende et godt gammeldags brev med frimerke. Brukte laaang tid på å finne ut av adresser og sånt, prøvde først å finn en e-mail eller et telefonnummer.

Beklarger avsporingen...

Skrevet

Jeg kjøpte min på HM. (Og da var det egentlig en feil. La ikke merke til at det var en gravidbadedrakt, trengte bare en badedrakt den dagen og det var den eneste de hadde. Samme kveld traff jeg faktisk han som ble far til barna mine :fnise: )

Skrevet

...tipser om (gode, gamle) sparkjøp.... Der har de badedrakter i store størrelser....

(Nåja, noen med skikkelig "damete" mønster, men andre igjen helt OK til OK pris!)

Gjest Bianca28
Skrevet

Lurt, jeg behøver vel egentlig noe dyr gravidbadedrakt nei ;) Vet du (eller noen andre) om de selger badedrakter på kjedebutikker som H&M, Cubus eller lignende? ;)

B&B avd på HM har garantert badedrakter i stor str men som ikke er gravidbadedrakter sikkert

Skrevet

Jeg kjøpte min på HM. (Og da var det egentlig en feil. La ikke merke til at det var en gravidbadedrakt, trengte bare en badedrakt den dagen og det var den eneste de hadde. Samme kveld traff jeg faktisk han som ble far til barna mine :fnise: )

Det er jo bare en helt fantastiks søt historie da :) Lånte ei gammel badedrakt hos mamma til slutt, men jeg har jo heldigvis allerede funnet mannen i mitt liv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...