Gå til innhold

Utlendinger på byen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er en ting jeg har lurt på veldig lenge.

Norske gutter (jeg gidder ikke å tvære mer ut med hva jeg mener med norske, alle som betyr noe forstår uansett det) er gjerne litt sjenerte og tafatte når det kommer til å sjekke jenter, særlig i edru/lett brisen tilstand.

Innvandrergutter/menn derimot, er ikke redde for å prøve seg på jenter når de er ute, og jeg ser stadig vekk at de prøver seg på (hva jeg alltid har trodd er) helt håpløse metoder, ala snike seg inntil bakfra på dansegulvet, slenge ut en eller annen kommentar om hvor digg hun er, grafse på hu, osv osv. De fleste (pene) jenter med litt erfaring fra byen skjønner sikkert hva jeg mener.

Hva er det som gjør at avvisninger bare preller av som vann på gåsa på disse folka, og de gjør det samme helg etter helg?

For den jevne nordmann er det jo en katastrofe å bli avvist bare en gang....

Får de napp i ny og ne på den framgangsmåten?

Venninner klager stadig vekk over hvor irriterende de er ute på byen, og jeg har enda til gode å høre ei jente si at hun faktisk liker det. Men det er jo forsåvidt forståelig, iom at hun ikke vil bli sett på som ei løs tøs.

Så derfor spør jeg her hvor alle kan være helt anonyme: Er det noen av dere jenter som faktisk har vært med utlendinger som har sjekket dere opp på en sånn måte, evt kunne tenke dere å gjøre det en gang?

Og pliiiis, dere PK-folk, ikke gjør dette til en rasismedebatt. Jeg er kun interessert i å forstå hva det er som gjør at utenlandske gutter har så totalt forskjellig mentalitet når det kommer til sjekking ift norske gutter, og kanskje lære en ting eller to.

Er det rett og slett oppdragelsen dems som har gjort dem immune mot avvisninger, eller får de uttelling av framgangsmåten sin, og på den måten klarer seg gjennom avvisning etter avvisning?

Utenlandske gutter som har erfaring med nevnte sjekkemetode som evt måtte befinne seg her, må også veldig gjerne dele sine erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eeh, hvis du virkelig vil vite. de fleste respekterer ikke norske jenter og derfor bryr de seg ikke om de blir rejecta.

De er bare ute etter en blæst eller to. så er du ut.

Sorry.

Skrevet

For at de er desperate så det rekker :jepp:

Skjønner meg ikke på damer som blir ilag med disse, når forelskelsen går over og hverdagen kommer så er det ofte for sent.

Bor i en liten by hvor det er asylmottak,ser disse damene som faller som luer for disse karene,når det har gått en stund å de har feks giftet seg så er ikke skilsmisse langt unna,ofte er det vold og misshandling involvert også.

Er disse damene like desperate?

Jeg skjønner det ikke,feiende flotte damer som mister helt gangsynet,blir sittende igjen som ho derre som går på utlendinger,"annehåndsverdien" er ikke høy etterpå.

Ikke mange som vil være ilag med "ho derre som har vært med utlenninger"

Skrevet

TS: sjenert og tafatt er da virkelig to forskjellige ting?

Men det er jo mulig at noen jenter faktisk liker denne formen for sjekking, at innvandrergutta er klar over dette og derfor bare turer på. For alt jeg vet kan det være mange jenter som gjør det. De sier det bare ikke høyt siden det kanskje ikke er helt stuerent eller PK for jenter å foretrekke aggressiv og respektløs sjekking fremfor mer laidback flørting som de gjerne er vant med fra norske gutter. Dette er gjerne de samme jentene som har fått det for seg at norske gutter er for kjedelige, for lite macho, for kompisaktige, for klønete, for lite romantiske, eller for tafatte slik du sier.

Dette blir nødvendigvis anektdotisk, men for en stund tilbake så jeg en flokk tenåringer på bussen, én norsk jente sammen med fire-fem gutter antageligvis fra Pakistan el. India. "Flørten" deres gikk ut på å holde henne for munnen og nesa samtidig slik at hun nærmest ble kvalt. Og: HUN DIGGA DET! Så muligens har vi norske gutter og menn noe å lære fra innvandrerne, at dere jenter trenger et skikkelig klaps i trynet nå og da for at dere skal bli skikkelig tent?

Skrevet

Jeg ser aldri disse utlendingene på byn, med unntak av hvis jeg skulle lure meg inn på et 18-årssted. Min erfaring er at det er gjerne jenter mellom 13-18 som går etter de du snakker om. Men så finnes det løse jenter over alt. Ser mange idioter dra med seg damer. Damene er kanskje skrale, men sånn blir det da.

Skrevet

Det er en ting jeg har lurt på veldig lenge.

Norske gutter (jeg gidder ikke å tvære mer ut med hva jeg mener med norske, alle som betyr noe forstår uansett det) er gjerne litt sjenerte og tafatte når det kommer til å sjekke jenter, særlig i edru/lett brisen tilstand.

Innvandrergutter/menn derimot, er ikke redde for å prøve seg på jenter når de er ute, og jeg ser stadig vekk at de prøver seg på (hva jeg alltid har trodd er) helt håpløse metoder, ala snike seg inntil bakfra på dansegulvet, slenge ut en eller annen kommentar om hvor digg hun er, grafse på hu, osv osv. De fleste (pene) jenter med litt erfaring fra byen skjønner sikkert hva jeg mener.

Hva er det som gjør at avvisninger bare preller av som vann på gåsa på disse folka, og de gjør det samme helg etter helg?

For den jevne nordmann er det jo en katastrofe å bli avvist bare en gang....

Får de napp i ny og ne på den framgangsmåten?

Venninner klager stadig vekk over hvor irriterende de er ute på byen, og jeg har enda til gode å høre ei jente si at hun faktisk liker det. Men det er jo forsåvidt forståelig, iom at hun ikke vil bli sett på som ei løs tøs.

Så derfor spør jeg her hvor alle kan være helt anonyme: Er det noen av dere jenter som faktisk har vært med utlendinger som har sjekket dere opp på en sånn måte, evt kunne tenke dere å gjøre det en gang?

Og pliiiis, dere PK-folk, ikke gjør dette til en rasismedebatt. Jeg er kun interessert i å forstå hva det er som gjør at utenlandske gutter har så totalt forskjellig mentalitet når det kommer til sjekking ift norske gutter, og kanskje lære en ting eller to.

Er det rett og slett oppdragelsen dems som har gjort dem immune mot avvisninger, eller får de uttelling av framgangsmåten sin, og på den måten klarer seg gjennom avvisning etter avvisning?

Utenlandske gutter som har erfaring med nevnte sjekkemetode som evt måtte befinne seg her, må også veldig gjerne dele sine erfaringer.

Grunnen til at de driter i det er vel at de - mange av de i alle fall - kun ser på norske jenter som skitne horer uansett. Så ja, hvorfor skal de ta seg nær av et nei da? Da går de vel bare videre til neste hore.

Skrevet

Siden kvinnecowboyene konstruerer seksuell trakkasering, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...