Gjest Sarah Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Heisann Trenger litt tanker og innspill fra andre her. Har vært sammen med kjæresten min i 1 år og 2 mnd. Underveis har jeg hatt litt problemer med å stole på ham, da jeg har tatt ham i å snakke med en annen jente på nettet, 2 ganger, med avtale om å treffes og at han ikke helt vet om han elsker meg etc... Han har angret veldig i ettertid, men jeg klarer ikke å stole på ham 100 % siden han faktisk dummet seg ut 2 ganger. For et par uker siden merket jeg at det begynte å klø i underlivet. Dette var sannsynligvis sopp, fordi jeg nettopp hadde gått på en antibiotika kur og jeg alltid får soppinfeksjon etter antibiotika. Så begynte han også å klø litt... Begge kjørte på med canesten, og unngikk sex. Soppen forsvant, og i forrige uke begynte han å bli dårlig. Nedsatt allmenn tilstand, frostanfall, svie ved vannlating, hyppig vannlating, smerte i korsryggen og i testiklene. Etter mye lesing på internett har vi funnet en sykdom som inneholder alle syptomene hans, nemlig akutt prostatitt. Så leste jeg også at i en del tilfeller av prostatitt underligger det en klamydia infeksjon. Et par dager etter at han begynte å bli dårlig, merket jeg at en urinveisinfeksjon var på vei. Dagen etter visste jeg at det var tilfelle. Nå har jeg vært hos legen og tatt urinprøve og klamydiatest, og gruer meg til jeg eventuelt får en tlf. Sjekket meg for klamydia i april, og den testen var negativ. Han har ikke sjekket seg på de 14 mnd vi har vært sammen. Så, er det sannsynlig at 1. Testen jeg tok i april var falsk negativ og at vi begge har hatt klamydia hele tiden 2. Han har hatt klamydia siden han traff meg, men at jeg ikke ble smittet før etter 8 mnd (vi ble sammen i august 2009, og jeg testet meg april 2010) 3. At han har fått klamydia fra noen andre nå nylig, og at vi derfor begge opplever symptomer som kan være fremprovosert av en klamydia infeksjon. Kan man være smittet i 1 år, før man får symptomer? Eller er det sånn at hvis man får symptomer så skjer det 5-14 dager etter smitte, og hvis man ikke får symptomer da, så vil man forbli symptomfri? Jeg bare gruer meg sånn, og er livredd for at legen ringer og sier at jeg har fått klamydia. Da spiller det ingen rolle hvor mye han nekter tror jeg, for jeg hadde nok ikke klart å tro på ham etter de tingene som har skjedd. Elsker ham kjempe høyt, og tror vel innerst inne at han ikke har gjort noe galt. Klarer bare ikke å være 100 % sikker.
Gjest gjest Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 her er det bare å stålsette seg. Men klamydiatester bruker å være ganske sikre etter hva jeg har fått med meg. Har selv hatt klamydia, men jeg fikk symptomer etter i overkant 1 uke. Og det var ikke til å ta feil av! Men nå er det vel slik at 90% av damer, og 20% av menn ikke får symptomer i det heletatt( prosentene er jeg litt usikker på, så ta de med en klype salt), så ja, det kan være at han har hatt klamydia før dere møttes. Vent til testen kommer tilbake, og ta stilling til hva det kan være da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå