Gjest Vanilla Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 jeg må bare si det..jeg har blitt så innih**** forelska i en fyr som er 8 år yngre en meg..Han er bare helt nyyydelig.Og så er han utrolig voksen for alderen. Vi har ikke gjort noe enda,men jeg merker han er interessert i meg og vi flørter ganske mye.Han skriver mld til meg og spør om vi ikke kan finne på ting sammen. jeg holder litt tilbake pga av alderen hans-og fordi jeg er utrolig redd for å virkelig falle for denne typen. Det som er litt "rart" er jo faktisk det at det er heeelt normalt for mannfolk som er oppi 27-30 årene å ha ei lita tutte på 18-22 år. Føler ikke det er like akseptabelt å være en 28 årig kvinne som er med en gutt på 20 år. What to do?
Gjest Eventyr3 Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Føler ikke det er like akseptabelt å være en 28 årig kvinne som er med en gutt på 20 år. Vel, du føler feil. Kjør på sier jeg. Kos deg. Hvis vi menn kan gjøre det, så kan dere og. Basta!
Sapree Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 For å si det sånn: Det har ingen ting å si om jenta eller gutten er yngre eller eldre, viktigste at dere er interessert i hverandre:)
Gjest jpp Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Venninne min traff mannen sin da han var like gammel og det var like stor aldersforskjell mellom henne og han, og de har nå vært gift i over 20 år. Så det er mulig.
Niennas Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Grunnen til at det ofte er jenta som er yngst er jo fordi de er ofte mer modne enn guttene på den alderen. For all del, det finnes "voksne" tyveåringer også, men det finnes utrolig mange umodne. Hvis alderen hans ikke plager deg, og dere har det fint sammen, så er det bare å kjøre på
Gjest mann-80 Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 På ingen måte for stor aldersforskjell, det er den mentale alderen som teller så lenge begge er voksne.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Hey, likestilling jenta mi!! Syns du er heldig, han må være heldig som får seg ordentlig DAME! Det er helt nydelig aldersforskjell synes jeg Hvis dere er på samme nivå og har det fint sammen er det jo bare herlig! Men husk at unge menn ikke alltid er klar for barn
Kamikatze Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 (endret) [...]Føler ikke det er like akseptabelt å være en 28 årig kvinne som er med en gutt på 20 år. What to do?Gjør det akseptabelt! Ved å være enda et par med aldersforskjell, bidrar dere til å gjøre det litt mer vanlig. For det er ikke noe forbud i naturlovene mot hverken aldersforskjell eller at jenta er et hakk eldre, eller omvendt. Det er kun i hodet til krampekonvensjonister at bare det som flertallet praktiserer er normalt. Dere er en del av det genetiske mangfold. Og det har like stor mulighet for å lykkes som mislykkes, til like med alle andre typer forhold. Skyld på Darwin. Og lev livet i eget skinn, ikke i fremmedes sinn. Endret 7. oktober 2010 av Kamikatze
Gjest Carrie Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Alder er bare et tall, det er hvordan du føler deg inne i deg som teller.. Er dere mentalt på bølgelengde og passer sammen, så hvorfor la et ubetydelig tall stoppe dere?? Koos deg masse med unggutten din
MissStiles Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 Liker dere hverandre, så er jo det kjempebra. Da spiller alder ingen rolle. Det er jo bare et tall.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 jeg må bare si det..jeg har blitt så innih**** forelska i en fyr som er 8 år yngre en meg..Han er bare helt nyyydelig.Og så er han utrolig voksen for alderen. Vi har ikke gjort noe enda,men jeg merker han er interessert i meg og vi flørter ganske mye.Han skriver mld til meg og spør om vi ikke kan finne på ting sammen. jeg holder litt tilbake pga av alderen hans-og fordi jeg er utrolig redd for å virkelig falle for denne typen. Det som er litt "rart" er jo faktisk det at det er heeelt normalt for mannfolk som er oppi 27-30 årene å ha ei lita tutte på 18-22 år. Føler ikke det er like akseptabelt å være en 28 årig kvinne som er med en gutt på 20 år. What to do? Vanker du i et spesielt miljø eller noe? I min verden (jeg er da mann) er ikke dette normalt i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #13 Skrevet 8. oktober 2010 Vel, siden du må spørre oss så er han nok det. For hadde det ikke vært en sak for deg hadde du heller ikke spurt...
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #14 Skrevet 8. oktober 2010 sånn fysisk sett ser jeg ikke noe problem, men det er kanskje verdt å tenke på hvilket stadie dere er i livet. Hvis han f. eks. akkurat har begynt studiene og skal leve den livsstilen i 5 år, mens du sikkert har planer om å etablere deg og være litt mer "seriøs" vil det f. eks. være noe å vurdere. Nå kjenner jo ikke jeg dere, men poenget er at dere bør vurdere livssituasjoner.
Piper Skrevet 8. oktober 2010 #15 Skrevet 8. oktober 2010 Når man må ha godkjenning fra andre, syns jeg det blir helt feil. Dere er to voksne mennesker, ahr egentlig noen andre noe med om dere er i et forhold eller ikke?
Gjest g19 Skrevet 8. oktober 2010 #16 Skrevet 8. oktober 2010 Vel, jeg er personlig i samme situasjonen som deg, bare "enda verre". Forskjellen er at det er meg som er gutten. Det har bare vart i fire måneder, så det er tidlig å si noe - men vi er et par på 19 og 32 og har det meget fint. Jeg er antagelig litt modnere på dette punktet enn de fleste av mine venner, mens hun antagelig er litt yngre til sinns en sine venninner. Det er nok mye fordommer og slikt mot større aldersforskjeller, men jeg synes det er veldig annerledes mellom et par på 14-19 og et par på 20-30. Ved sistnevnte så er begge voksne personer, og hvis dere ellers "klikker" på de andre plan så bør ikke alderen være en barrière. Eneste du må vektlegge er det faktum at dere kanskje er på forskjellige punkt i livet. Men, det igjen avhenger av hvilke mål du har utav forholdet, hehe.
Gjest m25 Skrevet 8. oktober 2010 #17 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg er 25 og sammen med ei på 35. Et fantastisk kvinnemenneske som har gitt meg mye de snart 8 månedene vi har vært sammen. Det er vel et klisjéutsagn, men alder er faktisk kun et tall når aldersforskjellen ikke er større.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2010 #18 Skrevet 8. oktober 2010 Grunnen til at det ofte er jenta som er yngst er jo fordi de er ofte mer modne enn guttene på den alderen. Nei. Grunnen er at jentene sikler etter menn som virker mindre gutteaktige, og mer som menn.
NoAngel Skrevet 9. oktober 2010 #19 Skrevet 9. oktober 2010 min mann er 7 år yngre.. noen forskjeller på oss er det jo. men det funker bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå