AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Etter en orgasme er klitoris veldig følsom og jeg har ikke mer lyst på sex. Men har lyst til å prøve å få flere orgasmer etter hverandre. Hvor lenge bør man vente etter første gang man kommer? Bør man bare kjøre på til tross for at d er så følsomt at det ikke er godt..?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 30 sekunder - 1 minutt i følge ein artikkel eg har lest her.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Bevare meg vel. For noen nek. Dere har ikke peiling, men tror dere vet...
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Bevare meg vel. For noen nek. Dere har ikke peiling, men tror dere vet... Svar du da, om du har så mye peiling?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Svar du da, om du har så mye peiling? Hvorfor svarer ikke du da?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Hvorfor svarer ikke du da? Fordi jeg ikke har påstått at andre i tråden ikke har peiling. Om du mener de har så lite peiling, så må jo du tydeligvis vite mer om saken enn dem! Så få høre...
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg kjører på. Begynn ganske rolig til den verste følsomheten går over. Men jeg synes den ubehagligheten er litt deilig jeg da
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg liker alltid å komme flere ganger, venter litt.. kanskje 30 sekunder til 1-2 minutter før jeg kan sette i gang igjen, og da tar det som regel ikke så lang tid før jeg kommer, dvs. jeg begynner ikke helt "på bunnen" igjen. Det er utrolig deilig og andre og tredje orgasmen kjennes annerledes og ofte bedre enn den første. Hvis jeg er veldig kåt kan jeg komme utrolig mange ganger.Har greid 10 stykker en gang, men da var jeg sliten etterpå også.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg er gutt, men er multi eller seriorgasmisk! Er som ei skriver her, jeg venter kanskje et halvt minutt før jeg fortsetter, da går det kanskje bare et minutt før det går for meg på nytt! Er jeg veldig kåt kan jeg fortsette og det går for meg om og om igjen, har ikke telt, men tror jeg klarte 12 orgasmer etterhverandre, superdigg as! Orgasmene blir sterkere å sterkere helt til jeg kolapser og er tottalt utslitt:)
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg er gutt, men er multi eller seriorgasmisk! Er som ei skriver her, jeg venter kanskje et halvt minutt før jeg fortsetter, da går det kanskje bare et minutt før det går for meg på nytt! Er jeg veldig kåt kan jeg fortsette og det går for meg om og om igjen, har ikke telt, men tror jeg klarte 12 orgasmer etterhverandre, superdigg as! Orgasmene blir sterkere å sterkere helt til jeg kolapser og er tottalt utslitt:) Dust! Kvinner kan i motsetning til menn komme ganske mange ganger.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 8. oktober 2010 #11 Skrevet 8. oktober 2010 Dust! Kvinner kan i motsetning til menn komme ganske mange ganger. Dust, hva var det for et uttrykk!!? Dust kan du vel saktens selv være!! Forteller bare sannheten jeg! hvet ikke hvem du er, gutt eller jente? men er forsåvidt ikke så viktig! Tror du må både sjekke inne her på KG, men aller helst i litteraturen gitt! Er ikke uvanlig at gutter også er multiorgasmiske, handler om selvkontroll og at det er teknikker som kan læres! Ikke alle jenter som klarer dette heller, bare så du vet det!!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2010 #12 Skrevet 8. oktober 2010 Hvorfor ikke enten svare TS, eller gi faen i å skrive noe? Når jeg kommer går følsomheten bort etter kort tid, men lysten er fullstendig vekk, derfor fortsetter jeg aldri rett etter jeg kommer... Jeg vil og ha tips! Ser ikke for meg at det nytter å fortsette når lysten er helt vekk.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #13 Skrevet 8. oktober 2010 Hvorfor ikke enten svare TS, eller gi faen i å skrive noe? Når jeg kommer går følsomheten bort etter kort tid, men lysten er fullstendig vekk, derfor fortsetter jeg aldri rett etter jeg kommer... Jeg vil og ha tips! Ser ikke for meg at det nytter å fortsette når lysten er helt vekk. eneste grunnen til at jeg fortsetter er jo nettopp fordi lysten kommer tilbake etter de 30 sekundene og klitoris blir mindre følsom da. Ikke noe vits i å holde på hvis man ikke har lyst heller da
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #14 Skrevet 8. oktober 2010 Etter en orgasme er klitoris veldig følsom og jeg har ikke mer lyst på sex. Men har lyst til å prøve å få flere orgasmer etter hverandre. Hvor lenge bør man vente etter første gang man kommer? Bør man bare kjøre på til tross for at d er så følsomt at det ikke er godt..? Jeg synes jeg kommer alt for fort første gangen, og derfor kommer jeg gjerne flere ganger. Da venter jeg bare til det verste er over, så er det snart greit igjen. Hvis jeg er skikkelig kåt skal det ingenting til før jeg kommer... Selv om jeg prøver å holde tilbake skal det til slutt bare en enkel berøring til så er det gjort, så er det bare å begynne på nytt. Jeg synes forøvrig at den første er den beste, dessverre.. Derfor vet jeg jo da når jeg har hatt nr. 1 at "nå er moroa stort sett over" :S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå