Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg farget håret mitt brunt(er blond) for to dager siden. Jeg farget det ikke permanent, så det står at det vil gå ut etter 24 vask. Under farginga oppstod det litt panikk (første gang), fordi håret så mye mørkere ut enn jeg ville ha det. Derfor brukte jeg bare halvparten av fargemiksturen.

Er det noen som vet om det går greit å bruke resten nå(den har stått på tuten åpen, men ser fortsatt ut som da jeg først brukte den. Den er altså ikke tørket inn)?

Det ser ut til at fargen begynner å gå ut fra håret mitt allerede, så det er jo litt kjipt..

post-39236-1286400949,3239_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glansvask går veldig fort ut a håret, falmer i hvertfall veldig fort, men om du bruker en farge shampo, (husker ikke navnet på den, men den blir solgt i alle kosmetikk og klesbutikker som cubus og h&M osv, tuben ligner litt på en tankrem tube og er brun i farge, lurer på om det var kevin et eller annet.) om du bruker den eller går i frisørsalong og kjøper shampo der så holder den noe lenger.

forøverig tror jeg du skal være forsiktig med å bruke restene etter en åpnet flaske som har stått, den kan være tørket inn og farge stoffene kan ha skilt seg, men det tryggeste vil være å høre med en frisør. :)

Skrevet

Er det en blanding av to komponenter eller bare en tube so du tok rett i håret? Hvis det er en enkelt tube er det bare å bruke resten, hvis du har blandet to komponeter må den kastes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...