Gjest sandymor Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har en nabo ovenfor som bråker noe utrolig. familien som bor der er av utenlandsk opprinnelse, og har en haug med unger. de er sikkert femten stykk som bor der. Problemet er at det er null oppragelse på ungene. de hopper og roper og skriker som galninger fra kl.8 om morgenen til 23. om kvelden. taklampene hos meg rister dagen lang og det er dunking konstant. jeg vil gjerne si ifra, men dette er jo en annnen kultur så jeg vil ikke starte en krangel. har dere noe erfaring fra dette? jeg holder ikke ut mer.
Gjest Eventyr3 Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har en nabo ovenfor som bråker noe utrolig. familien som bor der er av utenlandsk opprinnelse, og har en haug med unger. de er sikkert femten stykk som bor der. Problemet er at det er null oppragelse på ungene. de hopper og roper og skriker som galninger fra kl.8 om morgenen til 23. om kvelden. taklampene hos meg rister dagen lang og det er dunking konstant. jeg vil gjerne si ifra, men dette er jo en annnen kultur så jeg vil ikke starte en krangel. har dere noe erfaring fra dette? jeg holder ikke ut mer. Hahaha,de spiller sikkert fotball inne, men nei jeg tror ikke du har noe å frykte. Bare ring på og forklar pent.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Ikke relevant om de er muslimer. Det som har betydning her er bråket. Snakk med de. Om det ikke nytter så spørs det hvordan du bor. Blokk, flerbolig, selveier eller borettslag.
Gjest Nanette Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har det likedan men leier hos de og de er ikke muslimer. Ungene hopper og herjer så glassene klirrer og babyen min ikke får sove. De snakker dårlig om meg til folk på stedet som ejg har fått hørt igjen så jeg orker ikke ta det opp med de, det er dødfødt. Forstår svært godt hvordan du har det. Ringe på hos de og prøve å prate med de? Jeg har ikke annet råd dessverre.
Wonders Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 synes du bør gå i tenkeboksen ang å henge de på knaggen muslimer Bruk heller landet de er fra. Jeg er ikke så politisk korrekt sjøl, men henger ikke meg opp i religionen til folk. Bråker de i forbindelse med utøvelse av religionen kanskje??? Sinnsykt irritabelt med barn som oppfører seg som apekatter. Hadde levert klage til styret!
Cuba Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Sånn er det her også, bare vi bor i rekkehus. Er ikke helt sikker på hvor de kommer fra, Kosovo kanskje.. Egentlig er det bare besteforeldrene eller noe som eier det, men det er skjelden bare de der. Resten av familien bor i div. hus oppi gata her, og de er mer her enn der egentlig. Barna er våkne i allefall til mannen og jeg legger oss og de er ikke akkurat stille nei. Hyler og skriker og tv`en på full guffe! Skikkelig høy musikk innimellom også. Men det er nok bare sånn kulturen er, så er nok ikke så mye vi kan si som får dem til å endre seg. Gleder meg til vi får enebolig igjen ja..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå