Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du at en ny date viser interesse for deg og sier han vil treffe deg igjen eller liker du at han "spiller" avvisende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viser interesse :) helt klart!

Skrevet

Ja, han bør vise en viss interesse. Men det er jo grenser også..han bør ikke bli for ivrig heller, liksom :)

Skrevet

Han må gjerne vise at han er interessert. Å leke med hverandre følelser synes jeg ikke er noe særlig.

Skrevet

Litt i samme gate: blir dere kvinner interessert av at en mann viser interesse? Dvs. om han ikke hadde tatt initiativet så hadde neppe du gjort det heller, men nå da han faktisk har gjort det så har du blitt interessert også?

For meg som mann er dette smått absurd. Jeg blir interessert i ei dame uavhengig av om hun virker interessert eller ei. Såklart, avviser hun meg respekterer jeg det. Samtidig er det et catch her: jeg tenker gjerne at siden hun ikke har tatt kontakt med meg, innledet en samtale eller flørtet med meg FØR jeg altså tok kontakt, ja så stikker ikke interessen hennes for meg så dypt allikevel. For hadde hun vært oppriktig keen på meg så hadde hun jamen kommet meg i forkjøpet og sjekka meg opp. Dette resonnementet er vel riktig, eller hva?

Skrevet

Litt i samme gate: blir dere kvinner interessert av at en mann viser interesse? Dvs. om han ikke hadde tatt initiativet så hadde neppe du gjort det heller, men nå da han faktisk har gjort det så har du blitt interessert også?

For meg som mann er dette smått absurd. Jeg blir interessert i ei dame uavhengig av om hun virker interessert eller ei. Såklart, avviser hun meg respekterer jeg det. Samtidig er det et catch her: jeg tenker gjerne at siden hun ikke har tatt kontakt med meg, innledet en samtale eller flørtet med meg FØR jeg altså tok kontakt, ja så stikker ikke interessen hennes for meg så dypt allikevel. For hadde hun vært oppriktig keen på meg så hadde hun jamen kommet meg i forkjøpet og sjekka meg opp. Dette resonnementet er vel riktig, eller hva?

Det er ikke sikkert. Det er mange damer der ute som tenker litt old fashion: At mannen skal ta det første steget. Også kan det jo hende at hun er litt sjenert og ikke tørr å ta kontakt heller...

Skrevet

Det er ikke sikkert. Det er mange damer der ute som tenker litt old fashion: At mannen skal ta det første steget. Også kan det jo hende at hun er litt sjenert og ikke tørr å ta kontakt heller...

Ok, ser den med sjenanse. Men dette er 2010, det er vel bare et lite mindretall damer som er så gammeldags i dag??

Skrevet

Da tilhører jeg den gammeldagse tenkingen! Jeg er ikke spesielt sjenert, men jeg liker at mannen tar første steget!! Jeg liker definitivt at mannen viser at han er interessert :)

Skrevet

Hva slags spørsmål er det? Er vel ingen som egentlig liker den dumme katt og mus leken? :klø: Da var vel svaret mitt innlysende, men den gang da jeg dro på dater, og var intressert satte jeg selvfølgelig pris på at den jeg datet også viste at han var intressert.. :hjerte:

Skrevet

Om en fyr viser for mye interesse kan det selvfølgelig virke skremmende på alle og en hver, og kanskje litt for enkelt, om det ikke var kjærlighet ved første blikk og man bare vet at han er den man vil ha og viser like mye interesse selv da :gjeiper:

Når det gjelder det du sier med at hvis hun ikke viser interesse er hun kanskje ikk så interessert, nei det er hun kanskje ikke. P den annen side kan hun være sjenert og håper at du skal ta kontakt. Det er sånt man ikke finner ut før etter man har tatt kontakt - nødvendigvis ;)

Skrevet

Da tilhører jeg den gammeldagse tenkingen! Jeg er ikke spesielt sjenert, men jeg liker at mannen tar første steget!! Jeg liker definitivt at mannen viser at han er interessert :)

Men hva om mannen har samme preferanse, dvs. liker at DU tar første steget? Dette er jo ikke utenkelig, siden det å ta initiativ alltid byr på en viss risiko ift. det å bli avvist.

Skrevet

Om en fyr viser for mye interesse kan det selvfølgelig virke skremmende på alle og en hver, og kanskje litt for enkelt, om det ikke var kjærlighet ved første blikk og man bare vet at han er den man vil ha og viser like mye interesse selv da :gjeiper:

Når det gjelder det du sier med at hvis hun ikke viser interesse er hun kanskje ikk så interessert, nei det er hun kanskje ikke. P den annen side kan hun være sjenert og håper at du skal ta kontakt. Det er sånt man ikke finner ut før etter man har tatt kontakt - nødvendigvis ;)

Ja, det er slik jeg tenker i hvert fall. Det har selvfølgelig vært en en og annen situasjon hvor jeg har hatt en bra connection med ei dame, men så trukket meg siden hun ikke fulgte opp med mer direkte flørting el. Så kan man innvende at det kunne jo jeg gjort, men det gjorde jeg altså ikke.

Gjest smileguri
Skrevet

Dette tenker jo vi damer og! Jeg tenker at er han interessert kommer han til meg. Nå skal det sies at jeg flere ganger har tatt initiativet til kontakt, vært den som har gått bort til en mann etter å fått blikkontakt og smil, og det har vært vellykket, men dette skal jeg slutte med. Jeg skal fra nå av heller sitte og smile og hvis ikke mannen har mot nok til å komme til meg er han ikke en mann for meg.

Skrevet

Dette tenker jo vi damer og! Jeg tenker at er han interessert kommer han til meg. Nå skal det sies at jeg flere ganger har tatt initiativet til kontakt, vært den som har gått bort til en mann etter å fått blikkontakt og smil, og det har vært vellykket, men dette skal jeg slutte med. Jeg skal fra nå av heller sitte og smile og hvis ikke mannen har mot nok til å komme til meg er han ikke en mann for meg.

Hvorfor slutte med noe som funker? :)

Gjest smileguri
Skrevet

Hvorfor slutte med noe som funker? :)

Rettelse; det har funket fint i begynnelsen. Men så har slike menn etterhvert vist seg å være av det tafatte, initiativløse, klengete slaget. Kanskje jeg har hatt uflaks? Tja ... men jeg har i hvertfall større tro på at menn som TØR ta kontakt er av det mer selvsikre slaget. Og en sånn vil jeg ha, om jeg så må sitte å smile i baren resten av mitt liv.

Skrevet

Rettelse; det har funket fint i begynnelsen. Men så har slike menn etterhvert vist seg å være av det tafatte, initiativløse, klengete slaget. Kanskje jeg har hatt uflaks? Tja ... men jeg har i hvertfall større tro på at menn som TØR ta kontakt er av det mer selvsikre slaget. Og en sånn vil jeg ha, om jeg så må sitte å smile i baren resten av mitt liv.

Ser den, men jeg vil altså ha en kvinne som TØR ta kontakt med meg, så vi er jo like langt hvis kvinner tenker som deg og menn som meg. Det er ikke bare dere kvinner som verdsetter selvsikkerhet hos motparten, vet du. Forresten er det vel bare bra at menn roer ned på initiativene sine, så slipper dere all den slibrige klåinga, plystringa, despo-sjekkinga etc. Slik får dere tid og rom til å slippe til dere også.

Skrevet

Da jeg datet var det avgjørende om en date virket intr. Virket han avvisende så orket jeg ihvertfall ikke å treffe han èn gang til.

Jeg tar gjerne første steget om jeg er tilstrekkelig intr, men å ta første steget med noen som virker avvisende -nei takk.

Skrevet

Forøvrig så liker jeg ikke slik katt og mus lek.. er man interessert så viser man det.

Skrevet

Forøvrig så liker jeg ikke slik katt og mus lek.. er man interessert så viser man det.

Signerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...